/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Gode stereo headset eller hovedtelefoner
Fra : RichardStrand
Vist : 351 gange
350 point
Dato : 19-01-05 22:18

Jeg har en Sony Ericsson P900 som har en indbygget musikafspiller (MP3) De originale "ørepropper" er simpelthen ikke gode nok rent lysmæssigt. Dertil kommer, at det ikke er til at holde ud, at de skal sættes ind i øret.

Der findes flere rigtig gode høretelefoner til at sætte uden på, eller hænge på ørerne med det formål at gengive god musik. De er alle tilsyneladende beregnede til MP3 afspillere fordi de har et 3,5 mm. jackstik. Telefoner har kun et hul til et 2,5 mm. jackstik.
Er der nogen der har kendskab til et produkt som har et 2,5 mm. jackstik ?

En adapter kan jeg på forhånd sige ikke duer. Den kan ikke komme helt ind i hullet pga. en lille kant ved siden af hullet.

Håber på snarlig hjælp.

hilsen

Richard

Kommentar
Fra : Calleman

Dato : 20-01-05 09:47

Hej Richard.
De adaptere jeg har kendskab til, er da bygget op på helt samme måde som f.eks. et headset der er født med 2,5 jack??
Har du prøvet med denne:
http://www.sandberg.it/worldwide/prod.asp?prod=505-13

[Calle]

Kommentar
Fra : RichardStrand

Dato : 20-01-05 17:50

Hej Calle

Tak for rådet, men den adapter duer ikke. Den kan ikke komme helt ind pga. en kant på selve telefonen. Alså omkredsen er for stor.

Kommentar
Fra : Calleman

Dato : 22-01-05 11:36

Hej Richard.
I så fald skal du lede efter samme, bare med en 5cm kabel på istedet. Her vil det i hvert fald være et helt normal 2.5 jack i den ene ende.
Desværre ved jeg ikke lige hvem der fører disse, men ved at de findes, da bl.a. Sandberg selv har haft sådanne tidligere.

[Calle]