/ Forside/ Interesser / Dyr / Hunde / Spørgsmål
10  vaxen 2670
Kender I det?
Fra : Ameena
Vist : 568 gange
50 point
Dato : 18-01-05 22:43

Kender i det, at havde passet en hund / har haft den i pleje, for en længere periode, for så at være nødsagen til at aflevere den tilbage til ejeren, når ejer kom hjem fra længerevarig ferie ophold selv om man har opdraget den og har givet den så meget af sin kærlighed?

Jeg har lige passet min brors tigerstribet amstaff i 8-9 måneder, da min bror har været på ophold, og ikke har haft mulighed for at have hunden med sig. Nu er min bror så kommet hjem igen, og skulle naturligvis have sin hund tilbage. Jeg følte at der var kommet en stor styg mand, og havde taget min lille baby væk fra mig.

Jeg har haft en Amerikansk Bulldog for omkring 5 år siden, men da jeg flyttede i lejlighed hvor man ikke måtte have husdyr, gav jeg min basse til en der kunne sørge for, at den fik et ordentligt hjem. Selv om det er så mange år siden, savner jeg den stadig, men min brors amstaff fyldte det hulrum godt ud. Nu føjer jeg bare at jeg har mistet min bedste ven, et godt familiemedlem.

Nu søger min mand og jeg så en ny vovse, som vi kan give lige så meget kærlighed som de andre hunde har fået,
så mit spørgsmål lyder egentligt; er der nogle der har eller kender nogle der har amstaff evt. amstaff blandings hvalpe/unghunde som de gerne vil give et varmt og kærligt hjem, med gode muligheder for at boltre sig i græspark, og lange daglige gåture, så må i meget gerne skrive.
Også hvis i har nogle links, må i meget gerne skrive. (det skal lige siges at jeg/vi bor i Kbh. Amt)

Venligst Ameena

Accepteret svar
Fra : Weird

Modtaget 60 point
Dato : 18-01-05 22:48

Hmmm jeg bor i jylland... men jeg har amstaff hvalpe til salg... der er 3 tigerstribede

Kommentar
Fra : computersmeden

Dato : 18-01-05 22:55

www.dog-inn.dk et stedet hvor du kan søge og lægge annonce op, samt har de også links til flere

Kommentar
Fra : Ameena

Dato : 18-01-05 22:55

Hej Weird, Ja jylland er nu lidt for langt til at vi lige kan smutte forbi og se på hvalpene. desværre.. :'(
ellers mange tusind tak for den hurtige respons.

Lige en tilføjelse til mit indlæg:
Det skal forresten lige siges, at vi ikke ønsker tæver.

Venligst Ameena

Godkendelse af svar
Fra : Ameena

Dato : 18-01-05 22:56

Kommentar
Fra : Ameena

Dato : 18-01-05 23:21

Hej computersmeden.

Mange tak.. Ser lige på det

(øv, troede at jeg kunne give alle en stjerne, har vist misforstået noget, nå men har sat den ind i ubesvaret igen)

Venligst Ameena