/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Move your body body ?
Fra : TikZ
Vist : 567 gange
135 point
Dato : 18-01-05 16:15

Jeg har en sang på hjernen som jeg har hørt et par gange. Jeg kan ikke huske hvad den hedder eller hvem der har lavet den så det er spørgsmålet. Omkvædet var 'Move your body body' som gentager sig mange gange. (det er ikke Eifel 65 :) ) Musikvideoen husker jeg tydeligt:

Det var 2 mænd som trænede hårdt. De trænede til en boksekamp. Den ene trænede i naturen: ved at fælde træer, hugge brænde, løbe osv. Den anden Trænede med elektroniske/tekniske ting som løbebånd, diverse maskiner m.m
Og videoen stillede det spørgsmål, om hvad der var bedst at træne,men da de så endelig møder hinanden i bokseringen tager de hanskerne af, og i midten af banen, står der højtalere og DJ udstyr,
of det var det sjove ved den, fordi det endte med at de ikke skulle bokse, men bare være DJ's

Kommentar
Fra : kaptajnkaber

Dato : 18-01-05 16:34

Det er Nina Sky der har lavet den...

Kommentar
Fra : kaptajnkaber

Dato : 18-01-05 16:35

Ok, sorry - jeg læste ikk hele dit spørgsmål. For det var bare en standard danse video til Nina Sky...

Kommentar
Fra : TikZ

Dato : 18-01-05 20:08

Det er ikke hende, det er en mand der synger det...

Kommentar
Fra : dova

Dato : 18-01-05 21:24

Der er flere der har lavet en sang med den titel
Venom X

Trademark

Unlimited Nation

Isley Brothers

mvh dova

Accepteret svar
Fra : Weird

Modtaget 135 point
Dato : 18-01-05 21:39

Jeg er ked af at sige det... men i tager alle sammen fejl... det er beats and styles...

Kommentar
Fra : TikZ

Dato : 18-01-05 22:55

Ja, jeg er ret sikker på at du har ret Weird... ved du også hvad titlen er?

Kommentar
Fra : TikZ

Dato : 18-01-05 23:01

Det var Beats & Styles med nummeret Fire. Tak til weird

Godkendelse af svar
Fra : TikZ

Dato : 18-01-05 23:11

Tak for svaret Weird.

Kommentar
Fra : Weird

Dato : 19-01-05 06:17

Ingen problem... det er nemlig et fedt nummer, og det er også slutningen der er det fedeste!