/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
Brugsanvisning Bauknecht Super Grøn 49XD
Fra : zxcvbnm1
Vist : 1907 gange
50 point
Dato : 17-01-05 23:19

Jeg er den lykkelige ejer af en Bauknecht Super Grøn 49XD opvaskemaskine.
Vi købte den sammen med vores nuværende hus, så den har en del år på bagen.
Desværre mangler der en brugsanvisning til maskinen.
Er der nogen, der ved, hvor man får fat i en sådan.

mvh
zxcvbnm1

Kommentar
Fra : Guild

Dato : 18-01-05 01:29

Hvad er det der "driller" ?
/PG

Kommentar
Fra : zxcvbnm1

Dato : 18-01-05 07:33

Der er som aådan ikke noget, der driller, men der er en plastikstump, der er faldet af om jeg kan ikke umiddelbart se, hvor den skal sidde inde i maskinen. Maskinen kører tilsyneladende OK, men det ville jo væe rart at få dimsen på plads igen.

Kommentar
Fra : sybil3

Dato : 18-01-05 15:26

Er du sikker på at den er fra opvaskemaskinen?

Det kunne jo være et stykke legetøj

:)