/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Spørgsmål
10  piaskov 789
For lille pik
Fra : arnebjakobsen
Vist : 1927 gange
6 point
Dato : 17-01-05 15:26

Jeg syntes min pik er blevet mindre, kan det skyldes at jeg spiller pikken af for tit, eller er det bare et synsbedrag ??

Kommentar
Fra : Harlekin

Dato : 17-01-05 15:42

Den er sq nok slidt ned :-/ Surt..

Kommentar
Fra : upyoursmate

Dato : 17-01-05 15:43

Jeg har hørt rygter om at den i forvejen er unormalt lille, så det undrer mig at den overhovedet kan blive mindre. Måske du skulle prøve at lade være med at rykke i den 18 gange om dagen.

Kommentar
Fra : smut

Dato : 17-01-05 16:06

da du efter sigende er født kineser, og så vidt jeg ved har gennem gået en øjen operation, så disse svare til alm europæisk standard, har du naturligvis fået større synsvinkel, derved virker pikken naturligvis også mindre, så hvis du får opereret pikken så den også får europæiske standard mål, vil din se helt normal ud størrelsesmæssigt og iøvrigt blive ca dobbelt så stor

Kommentar
Fra : Harlekin

Dato : 17-01-05 16:12

Spørg evt læge Jørn Ege om han kan hjælpe dig næste gang han er i landet..

Kommentar
Fra : Trinethk

Dato : 17-01-05 16:22

Køb et glas Panodiler, og indtag hele glasset (50 stk) inden senge tid.
Gå derefter i seng, og sørg for at få en go nats søvn.
Næste morgen vil du ikke havde den bekymring mere :)
Det lover jeg.

Kommentar
Fra : briani

Dato : 17-01-05 16:56

I et andet forum har arnebjakobsen lagt dette billede ind af hans meget lille tissemand

http://www.minorisa.es/gjie/ach-ara.jpg

Kommentar
Fra : smut

Dato : 17-01-05 17:17

til harlekins sidste indlæg vil jeg da lige tilføje at jørn ege eftersigende skulle være ferm til at forvandle en knækpølse fra gøl til et fantastisk eregerende lem...........kend den på knækket

Kommentar
Fra : dova

Dato : 17-01-05 18:06

Jamen, Jørn Ege sidder da i spjældet. Han blev arresteret i Tyskland for ikke så længe siden

Kommentar
Fra : pyffer

Dato : 17-01-05 18:22

Jeg holder på at Trinethks forslag er så absolut det bedste!

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 17-01-05 18:41

Mænd og deres kæreste eje.
Phew, det er til at få røde knopper af - og ikke mindst grinagtigt, at I ikke har andet at lave end at bekymre jer om størrelsen på jeres øhh 'pølse'

De undersøgelser der er lavet af erigerede pikkes længde viser at flertallet ligger på 12-18 cm - Når det er sagt, så er der jo masser af mænd med små pikke som både fornøjer og glæder deres kvinder, idet man(d) jo så er nødt til at opøve sine andre evner.

Men siden du nu spørger - så Ja, din pik er for lille glem alt om at tilfredsstille nogen med den. Send din kæreste ud til MC-Røvtur og tag i stedet kontakt til den dygtige Penis kirug Jørn Ege han fikser den i en ruf.

God fornøjelse

Kommentar
Fra : smut

Dato : 17-01-05 19:54

måske det burde være en karrypølse den passe nok bedre i farven

Kommentar
Fra : Harlekin

Dato : 17-01-05 19:58

karry-cocktailpølse?

Kommentar
Fra : smut

Dato : 17-01-05 21:10

>harlekin< det er måske sådan en han har fået monteret hos jørn ege ved en fejl *GG* men han havde måske ikke større i den rigtige farve det ville jo se lidt mærkeligt ud med en sort

Kommentar
Fra : hogm

Dato : 24-01-05 10:02

jeg synes at det er synd for dig.. men du skal nok klare dig uden den største penus i verdenen... der er mange piger der er helt tilfreds med det der er.. !! er jeg sikker på.. :) ha et godt liv.. hilsen Hogm..

Kommentar
Fra : skalke

Dato : 26-01-05 02:06

DEt er HELT sikkert synsbedrag.
Penis bliver større af at onanere tit.
Det virker lidt ligesom vægttræning mm.
Så bliv du bare ved med at onanere det bliver den ihvertilfælde ikke mindre af.
Dog hvis du har taget på eller ligende, kan den umiddelbart godt komme til at virke mindre, hvilket den dog ikke er, men noget af den synlige del kan godt blive lidt skjult af evt fedt.

Håber du kan bruge dette her til noget.

Kommentar
Fra : binky

Dato : 26-01-05 15:24

Et par stærke briller eller en lup kan også forbedre situationen, såfremt det er synsbedrag.
mvh
binky

Kommentar
Fra : Venom86

Dato : 07-02-05 10:28

en pincet og forstørelses glas, så skal du nok klare dig min ven.. 12-18cm??? er det virkelig rigtigt? jeg ville da mene det normale var 18+ i fuldvoksen størelse.. der kan man se..