/ Forside/ Interesser / Fritid / Madlavning / Spørgsmål
10  dova 6027
til TariLiex for en Go' Banan Milkshake.~
Fra : strarup
Vist : 551 gange
50 point
Dato : 21-08-02 17:28

Hej TariLiex,

jeg vil bare sige mange tusind tak for et rigtig godt tip med Banan milkshaken...
http://www.kandu.dk/dk/tip/1962

og så havde jeg også lige en undskyldning for at afprøve hvordan det er at sku' stille/oprette et spørgsmål, idet jeg ikke selv har afprøvet det endnu... og er noget nysgerrig med hvordan det foregår...

men den var virkelig guffeluffe den Milkshake og jeg ka' godt anbefale den til andre... afprøvede den i går virkelig mums...

mvh.

Strarup

Kommentar
Fra : e.p.

Dato : 21-08-02 20:51

lol.....den må jeg prøve

Kommentar
Fra : strarup

Dato : 21-08-02 21:21

Hej E.P.

LOL... den er også rigtig go'... jeg ka' varmt anbefale denne iskolde forfriskning...

ligger godt i maven... smager mere af banan end Banan Milkshaken man får fra f.eks. Mac Donalds...

mvh.

Strarup

Accepteret svar
Fra : TariLiex

Modtaget 50 point
Dato : 22-08-02 15:31

mange tak skal du have *SS* Det var sku godt at den smagte dig... Men den smager også meget godt *SS*

TL

Godkendelse af svar
Fra : strarup

Dato : 22-08-02 16:32

Hej TariLiex,

Yup... det gør den...

og jeg siger også mange tak... den er absolut superduper...

mvh.

Strarup

Kommentar
Fra : e.p.

Dato : 22-08-02 19:19

æv...nu købte jeg spørgsmålet for 5 point, og så regnede jeg med at der var flere guldkorn...

Men så har du også prøvet det strarup...

Kommentar
Fra : strarup

Dato : 22-08-02 19:35

LOL...

yup det er jo det...

men jeg ka' da komme med et lille extra tip... Bananen ka' skiftes ud med jordbær... så ska' der bare bruges lidt mindre mælk... jeg er så ikke vild med Jordbær... Men min kone og vennerne mener at det også smager godt...

så får du da lidt extra ud af det...

mvh.

Strarup