/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Unreal T
Fra : ibss
Vist : 453 gange
200 point
Dato : 21-08-02 16:00

Dette er måske ikke det rigtige sted og spøre om det men er der nogle der ved om man kan spille med en slags "autoaim " på nettet, for jeg tror der er nodle der gør det "ellers er de bare MEGET bedre end mig"
og hvis man kan ?
hvordan gør man det så?
Kan man også downloade nogle nye crosshair nogle steder ?

Kommentar
Fra : strarup

Dato : 21-08-02 16:38

Hej Ibss,

eh... det ka' godt være muligt idet i selve serveren ka' man opsætte en maximum for Autoaim, for at hjælpe spillere der f.eks. ikke har mus, og derved ikke ka' bruge "MouseLook"...

men jeg mener ikke man selv ka' indstille det, det ska' være gjort fra serverens side...

de har en her Crosshair pakke her... hvis du ikke har downloadet den allerede... "X-Leaders Crosshair Pack 3"... -->
http://unrealed.gamesweb.com/index.php?P=info&D=972

ellers så prøv at kigge på "TKI Crosshair Central"... -->
http://www.planethalflife.com/cc/frame.htm

mvh.

Strarup

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 21-08-02 15:51

"ibss" <ibss.news@kandu.dk> wrote in message
news:mWM89.8997$ww6.1427725@news010.worldonline.dk...
> Dette er måske ikke det rigtige sted og spøre om det men er der nogle
> der ved om man kan spille med en slags "autoaim " på nettet, for jeg
> tror der er nodle der gør det "ellers er de bare MEGET bedre end mig"
> og hvis man kan ?
> hvordan gør man det så?
> Kan man også downloade nogle nye crosshair nogle steder ?
>

Ja det kan man godt , og det kaldes snyd.
Dette er udbredt i næsten alle online spil, tror dog at det er værst i
Counter-strike.
Det er ikke så meget man selv kan gøre for at forhindre det, andet end at
prøve at spille på servere der har en eller anden form for anticheat
installeret, mener at den hedder CHSB eller noget i den stil til UT.
Selvom at du måske tror de snyder, så lad være med at sidde og råbe op om
det, der er altså også folk der er så gode så det er svært at forstå hvordan
de kan rive en så meget rundt, og det er svært at finde ud af om de virkelig
snyder, eller bare er gode.

Og nej, jeg tror ikke der er nogen der har tænkt sig at fortælle dig hvad
divserse snyd hedder, så du selv kan være en af de tabere.. Øv dig, bliv
god, og skrid fra serveren hvis du tror der er en der snyder. Online snyd er
djævlens værk, og det gennemsyre alt..

Andreas Jeppesen

Kommentar
Fra : ibss

Dato : 21-08-02 18:33

mouselook?

Accepteret svar
Fra : Traic

Modtaget 200 point
Dato : 21-08-02 20:35

Mouselook, er når man bruger musen til at orientere sig omkring, op, ned og rundt og KUN bruger tasteturet til at gå frem og tilbage og til siden.

Det er ikke muligt at bruge "AutoAim" i Multiplayer som det er i så mange andre spil som Rainbow 6 f.eks.

Umiddelbart tror jeg ikke de andre snyder, for så er der brugt en såkaldt MOD og så er spillet modificeret dvs. du burde ikke have adgang til den, da du jo ikke har samme version. De andre er nok bare bedre end dig, så bare klø på, så skal du med garanti nok blive bedre.

Kommentar
Fra : strarup

Dato : 21-08-02 21:13

Hej Ibss,

mouselook er som Traic beskriver det... Look = se...

hvis du bruger mus, sku' den meget gerne være slået til per default i din konfigurations menu...

Men det ka' nu godt la' sig gøre, som også Andreas har skrevet at bruge AutoAim i multiplayer Unreal Tournament, der er som jeg også har skrevet før en mulighed hvis du f.eks. selv kører/hoster din egen server at tildele dem der ikke har mus, men f.eks. en Gamepad eller noget i den du'r hvor meget Autoaim de f.eks. må ha' for at hjælpe disse, fordi de ikke ka' sigte på samme måde, som det ka' la' sig med musen vha. "MouseLook" hvor du styrer dit crosshair med...

men der er også den mulighed som Andreas snakkede om at snyde...
http://www.techie.net.nz/cheat/
men det er der jo ikke rigtig noget ved at snyde, men de linker hertil denne side...
http://www.midnightinteractive.com/CSHP/

desuden ka' her ses et ini fil fra en Unreal server...
http://www.techie.net.nz/howto/unrealtournament2.ini.html
der ka' du et stykke nede se at den har værdien "AutoAim=0.930000", AutoAim ska' ha' værdien 1.0 for at være slået fra, så vidt jeg har forstået på det...

mvh.

Strarup

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 21-08-02 20:04

"ibss" <ibss.news@kandu.dk> wrote in message
news:mWM89.8997$ww6.1427725@news010.worldonline.dk...
> Dette er måske ikke det rigtige sted og spøre om det men er der nogle

Det har du fuldstændigt ret i. Det er ikke hardwarerelateret.

news:dk.spil.computer er det rette sted.

> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"

Det forklarer jo det hele. En alt for hurtig løsning.

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 22-08-02 17:26

"ibss" <ibss.news@kandu.dk> wrote in message
news:mWM89.8997$ww6.1427725@news010.worldonline.dk...
> Dette er måske ikke det rigtige sted og spøre om det men er der nogle
> der ved om man kan spille med en slags "autoaim " på nettet, for jeg
> tror der er nodle der gør det "ellers er de bare MEGET bedre end mig"
> og hvis man kan ?
> hvordan gør man det så?
> Kan man også downloade nogle nye crosshair nogle steder ?
>

Det kaldes aimbots eller bare bots....
Nogle servere har CSHP eller PURE der blokerer de fleste bots. Her er der
bedre chancer for at spille uden at møde bots.

I langt de fleste tilfælde er det dog bare gode spillere du møder.... Derfor
lad være med at råbe op om snyd...
Hvis du synes de andre er for gode så find en anden server...

Nej jeg ved ikke hvor du finder dem, og ville heller ikke sige det hvis jeg
vidste det....
Synes du selv det ville være sjovt at vinde uden at gøre noget for det?

Hvis du er til Unreal Tournament så kan du jo fortsætte her:
news:alt.games.unreal.tournament'

r