/ Forside/ Interesser / Helbred / Fitness / Spørgsmål
10  granner01 200
Fitnessbælte
Fra : janemli
Vist : 564 gange
50 point
Dato : 14-01-05 15:41

ja virker de...er det noget som kan gi en et vaskebræt?

Fitnessbælte til opstramning af muskulatur samt reducering af fedt over hele kroppen. Fitnessbæltet er let af anvende, effektiv og billig. Bæltet kan anvendes i hjemmet og af alle aldersgrupper.

Kommentar
Fra : NULDERTROLD

Dato : 14-01-05 16:27

Jeg havde en kammerat der sprang på dillen og der var ingen effekt bortset fra at det gjorde h...... s ondt hver gang han fik "stød"

Kommentar
Fra : dova

Dato : 14-01-05 16:30

Et fitnessbælte er jo normalt et tætsiddende støttebælte, som bruges ved f.eks. styrketræning.
Men jeg gætter næsten på, at det er et af de der smarte TV-shop-fiduser med små strømelektroder på??
De arbejder på den måde, at strømimpulserne får muskulaturen til at arbejde lidt. Altså man får små elektriske stød hele tiden.
Og det giver måske en brøkdel af det som du får ud af almindelig træning.
Så vaskebræt? Nej.
Fedtreduktion? Nej.
Det der måske er i det, er at ligesom en hvilken som helst anden tætsiddende beklædningsdel man bærer i længere tid, kan man reducere f.eks. taljemål med et bredt bælte, eller hvis det er en bred urrem, håndledsmålet.

mvh dova

Kommentar
Fra : Harlekin

Dato : 14-01-05 16:38

Jeg så noget om det i et af rabatprogrammerne.
Så vidt jeg husker havde det en lille effekt, men det gjorde ondt at bruge det, så man kunne feks ikke koncentrere sig om at læse en bog imens, som de gør på TV shoppen.
Rigtig gammeldaws træning er bedre.

Kommentar
Fra : 888

Dato : 14-01-05 18:02

Hvis man køber et lidt bedre udgave end den fra tvshop, så burde det virke lidt, og ikke gøre ondt. Det gælder om at placere den/dem ordentligt. Vi har selv en dyrere maskine, som vi bruger ved spændte muskler osv. og der er det genialt.Det gør overhovedet ikke ondt når de sidder rigtigt, men man skal naturligvis ikke bruge musklerne samtidig med at den kører. I princippet kan det opbygge muskler, men det giver jo ingen motion....

Kommentar
Fra : janemli

Dato : 14-01-05 18:04
Kommentar
Fra : 888

Dato : 14-01-05 18:11

http://www.medicosanitari.com/product_info.php?products_id=12
Vi har sån en fætter.....men det er selvfølgelig en helt anden prisklasse...men det duer sq

Kommentar
Fra : Tobster

Dato : 07-02-05 23:22

888 -> Virker det ordentligt? Hvordan mener du det virker?
Strammer det maven op? Brænder det lidt fedt? Giver det nogle mavemuskler?