/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Spørgsmål
10  piaskov 789
HJÆLP, FOR LILLE PIK!
Fra : abcsexyboy
Vist : 14115 gange
100 point
Dato : 14-01-05 09:54

Hejsa er der nogen der har erfaring med nogle øvelser man kan lave med penisen, sådan så den bliver større.
Altså sådan noget som på denne webside www.penishealth.com

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 14-01-05 10:05

AJ AJ AJ IKKE NU IGEN - Kig Kandu igennem, der er tonsvis af indlæg om hvordan man tror, at man kan få en større tissemand. SØG SØG SØG SØG på "Lille tissemand / pik..."

Her er bare nogle eksempler

http://www.kandu.dk/dk/spg/55330
http://www.kandu.dk/dk/spg/45098
http://www.kandu.dk/dk/spg/45111
http://www.kandu.dk/dk/spg/33763

Mit råd er at pakke den ind i en klud der er fugtet med substral - Så skal du se løjer

Kommentar
Fra : briani

Dato : 14-01-05 10:07

Hejsa

Hvis den er så lille som denne her så kan jeg godt forstå dig

http://www.minorisa.es/gjie/ach-ara.jpg

men se hvad der kan ske ved for meget træning

http://www.deller.dk/foto/PAViewPhoto.asp?ID=112

Men det er måske sådan en karl du ønsker dig.

Mvh
Brian

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 14-01-05 10:16

Glem det! Find i stedet en kæreste med en meget lille fisse. Dem er der ligeså mange af som mænd med små pikke. Iøvrigt er det ikke størrelsen der er det vigtige, men gørelsen. Man kan sagtens være en dejlig elsker uden et stort organ. Hellere en lille Pik og et stort hjerte end omvendt.

Kommentar
Fra : briani

Dato : 14-01-05 10:23

En undersøgelse viser at en kvindes underliv er ca. 4 cm. længer end mandens pik... Dette betyder at der i Danmark alene går ca. 5000 km. ubrugt fisse rundt!!!

Brian

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 14-01-05 10:34

abcsexyboy

Lyt du bare til Scorearne. Han har bollet mere end 500 kvinder, PÅSTÅR HAN, så HAN ved det. Nu er det noget han bare bræger ud med som sædvanligt, for at stimulere sit eget lille ego. Han han råder foruden over en lille pik, også over en lille hjerne og hjerte. Det eneste sted scorearne er stor, det er i kæften.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 14-01-05 10:38

Hør her Klamme. Find bare ét sted hvor jeg har påstået det! Eller hold din dumme lille kæft.

Kommentar
Fra : CCjunior

Dato : 14-01-05 10:45

LoooL.. Klumme..det er let at høre hvor gammel du er, og Arne.. at lade sig provokere af en 12 årig...tsktsk..

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 14-01-05 10:49

CCJunior. Du er en god lytter lol

Scorearne. Du tror da ikke at du kan lokke mig til at bruge tid på at lede i dine latterlige tråde for at finde dit pralrøvsløgn med de mere end 500 kvinder. Forget it.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 14-01-05 10:52

CCjunior.

Forresten....Har alderen nogen betydning? Hvis du har ret, så er det da bemærkelsesværdigt, at en 12 årig er i stand til at afsløre storskryderen, løgnhalsen, mindreværdskomplekset Scorearne. Ik??

Kommentar
Fra : CCjunior

Dato : 14-01-05 11:05

hehe..indtil nu har du ikke afsløret noget.. andet end at du må ha et enormt had til Arne siden du gidder at oprette bruger efter bruger for at genere ham..

Men self har du ret.. Det er altsammen Arnes skyld..hvis du kan holde på en hemmelighed har jeg hørt at han også havde en finger med i 2 verdenskrig..jep..den er god nok..du kan bare søge efter det..når nej ...det gidder du jo ikke..

Kommentar
Fra : dova

Dato : 14-01-05 11:22

Hej
Selvtilliden fejler heldigvis ikke noget med det navn, sexyboy.
Det er godt, for der findes ikke noget som helst der kan gøre kalorius større, kun en masse der kan gøre din tegnebog tyndere

mvh dova

Kommentar
Fra : CCjunior

Dato : 14-01-05 11:28

Der er faktisk et par ting man kan gøre..hvis du er overvægtig kan det være en god ide at tabe dig.. der sidder et godt spæk lag derned omkring og den vil virke større hvis du smider overvægten..

Der er også en operation som bliver brugt til ekstremt små dillere... de løsner den så og sige ved roden og trækker den lidt ud.. om de så sætter et stykke ind der hvor hulrummet er eller hvad de gør ved jeg ikke, men det har været vist i fjernsynet..

Kommentar
Fra : dova

Dato : 14-01-05 11:33

Jaja, de operationer, der har de lige arresteret ham fyren der lavede de fleste af dem.
Ikke lige derfor, men søg lidt på navnet Jørn Ege, og find de historier om alle de mænd der har fået gjort "værktøjet" ukampdygtigt for tid og evighed, fordi de har fået lavet sådan en operation, de troede var alle tiders løsning.

mvh dova

Kommentar
Fra : CCjunior

Dato : 14-01-05 11:38

Nej Dova..det som den kære Jørgen Ege har gjort er at han har prøvet at gøre dem tykkere..han har selvfølgelig også gjort andre ting, men det jeg snakker om er når nogen har været så uheldig at blive udstyret med en enormt lille diller så kan der gøres noget... Dem som går til en plastic kirug har som regel en normal de bare vil have større for at det skal se smart ud svømmehallen...

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 14-01-05 12:38

Der er da kun en sikkerr metode - - Vent til du selv bliver stor

Jo arne jakobsens, metode, bare tanken om at komme ud og lede

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 14-01-05 15:23

abcsexyboy

Hvem har fortalt dig at din pik er for lille? Er det noget du selv synes? Og i så fald, hvad har du af sammenlignings-grundlag? Du skriver ikke hvor gammel du er, men er du stadig teenager behøver der ikke være noget problem med størrelsen. Det er ikke alle drenge der får skæg i samme alder (nogle får det aldrig), og det er heller ikke alle, der bliver færdigtudviklede på andre fysiske områder samtidigt. For nogle går der et par år mere end for andre. Er du teenager så slå koldt vand i blodet, slap af og giv livet en chance. Læs også mit første indlæg.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 14-01-05 15:24

valde.

Kommentar
Fra : m13ark

Dato : 14-01-05 22:55

du kan faktisk godt øge både tykkelse og længde på din pik, men det kræver tålmodighed. Knibeøvelser i bækkenbunden, og strækøvelser med pikken er ikke uden effekt. Blodtilførsel til hele "regionen" er alt afgørende. Hvis du er nået til "natpissealderen" har det en meget stor virkning. Jeg taler af erfaring. (59år). Lad dig ikke lokke af piller og andre medicinske midler, men naturens egne øvelser, har en stor efekt. Hvis du er intereseret, kan jeg beskrive i mere nøjagtige detaljer.

Kommentar
Fra : abcsexyboy

Dato : 16-01-05 10:18

Hej m13ark!
JEG ER 24 ÅR GAMMEL. JEG VIL MEGET GERNE HØRE OM DIN ERFARING MED DET. MIN PIK ER CA 12 CM LANG OG 12 I TYKKELSEN
VIL MEGET MEGET GERNE HAVE STØRRE PIK. OG HVIS DER SKAL TRÆNING OG STØRRE TÅLMODIGHED TIL DET
ER JEG MERE END PARAT TIL DET. VIL MEGET GERNE HJÆLPES IGANG.
JEG ER MEST AF ALLE INTERESSERET I AT FÅ DEN TYKKERE VIL GERNE VIDE HVOR MEGET TYKKERE MAN KAN FÅ DEN TIL AT BLIVE. (HVOR MEGET TYKKERE ER DIN BLEVET (ALTSÅ I STIV TILSTAND))VILLE GERNE HAVE DE DER 15-16 CM
I TYKKELSEN SUK.
FORRESTEN UNDSKYLD JEG FØRST SKRIVER EFTER SÅ LANG TID. HAR VÆRET LIDT VÆK!

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 16-01-05 11:27

Hvor er det i grunden sørgeligt, at så mange unge mænd går rundt og er utilfredse med deres forplantningsorgan. Jeg er skisme lykkelig for, at jeg ikke har dette problem.

Jeg fandt forøvrigt lige et billede af en mand, der med stor held havde brugt en form for pumpe for at gøre kalorius mere iøjnefaldende.

http://hjem.get2net.dk/phk/imageps/76-penisenlarger02.jpg

Derudover findes der også en metode, hvor man sætter en stram elastik omkring kalorius - men PAS på. Ham her lod den sidde lidt for længe.

http://home6.inet.tele.dk/phk/imageps/76-storpik71.jpg

Har du forresten tænkt på, at du oftest ser din penis oppefra. Dette bevirker, at den ser lille ud - og ser du på en andens penis er den andens større fordi du ser den fra en anden vinkel. Det kaldes optisk bedrag.

Går vi lidt videre, er der også noget med anatomisk bedrag.
Der findes groft sagt to typer peniser. Sveskemodellen der krymper sammen i slap tilstand til en lille rynket sveske - og blodpølsemodellen som er blodfyldt i slap tilstand og derfor synes meget større.

Men ak og ve. Man kan blive snydt..ja man kan
I erigeret tilstand vil 'svesken' nemlig vokse med ca 110% og 'blodpølsen' med kun ca 20% og de vil således begge i erigeret tilstand være ca. lige lange.

Håber du holder dig langt væk fra diverse metoder til at gøre din 'lille ven' til en 'stor ven'. Jeg er ret sikker på, at den er præcis som den skal være.

Happy Sunday

//Creamy

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 16-01-05 11:53

Kloge ord fra Creamygirl som sødvanlig *SS*

Kommentar
Fra : m13ark

Dato : 18-01-05 22:42

Det kan godt være, at det ikke er noget problem for alle andre, men hvis du selv synes at din pik er for lille, er det jo et problem for dig. Det nytter ikke at alle andre synes at det ikke er noget at tale om. Det kan løses, men det kræver tid og tålmodighed. Du skal ikke købe dyre piller og underlige instrumenter, men bruge tiden på naturlige metoder, der øger blodtilførslen til den del af din krop, hvor pikken sidder. Det kræver tålmodighed og vedholdenhed. Jeg har praktiseret mine øvelser i snart tre år, og det har virket.
Det startede faktisk med, at mit problem var "natpisseri". to til tre gange pr, nat skulle jeg lette trykket i blæreren. Nu kan jeg holde mig hele natten, og sideeffekten er, at min pik er blevet 3 cm længere, og 2 cm tykkere. Det har ikke kostet andet end hårdt arbejde, Du er jo en ung fyr, så jeg er sikker på, at du vil kunne nå mindst lige så gode resultater, hvis du er målrettet. Hvis du stadig er intereseret, giver jeg gerne metoden videre, men som sagt er det en langsommelig men sikker metode.

Kommentar
Fra : m13ark

Dato : 18-01-05 22:42

Det kan godt være, at det ikke er noget problem for alle andre, men hvis du selv synes at din pik er for lille, er det jo et problem for dig. Det nytter ikke at alle andre synes at det ikke er noget at tale om. Det kan løses, men det kræver tid og tålmodighed. Du skal ikke købe dyre piller og underlige instrumenter, men bruge tiden på naturlige metoder, der øger blodtilførslen til den del af din krop, hvor pikken sidder. Det kræver tålmodighed og vedholdenhed. Jeg har praktiseret mine øvelser i snart tre år, og det har virket.
Det startede faktisk med, at mit problem var "natpisseri". to til tre gange pr, nat skulle jeg lette trykket i blæreren. Nu kan jeg holde mig hele natten, og sideeffekten er, at min pik er blevet 3 cm længere, og 2 cm tykkere. Det har ikke kostet andet end hårdt arbejde, Du er jo en ung fyr, så jeg er sikker på, at du vil kunne nå mindst lige så gode resultater, hvis du er målrettet. Hvis du stadig er intereseret, giver jeg gerne metoden videre, men som sagt er det en langsommelig men sikker metode.

Kommentar
Fra : abcsexyboy

Dato : 21-01-05 13:59

Hej igen m13ark
Undskyld jeg skriver efter så langtid. Har haft meget travlt med alt muligt. Jeg er meget, faktisk rigtig meget interesseret i at få metoden. Jeg kunne også godt tænke mig at vide hvor lang tid du har brugt om dagen på de der såkaldte øvelser.
Jeg er virkelig glad for at der findes en metode til at gøre pikken større, det vil ivhertefald øje min selvtillid rigtig meget.

Kommentar
Fra : m13ark

Dato : 21-01-05 23:42

Hej igen.
Hvis du har tålmodighed, og dit ønske virkelig er at få øget størrelsen, så er det bare om at komme igang. Det er et langt og sejt træk, men hvis du har lysten, så se bare at komme igang.
Vi ta`r lidt ad gangen. Start med at fotografere pikken, både i slap og i stiv tilstand. Dette er en god ide, for at motivere dig til at fortsætte, når du synes det går for langsomt. Spring aldrig en opvarmning over, og hvis du føler at pikken er øm, springer du en dag over,
Start med at varme både pik og nosser op med et varmt omslag. (varmt.vådt håndklæde) som du pakker herlighederne ind i, et par minutter. Tør dig med et håndklæde, og begynd træningen.
Masser pikken mellem dine håndflader ved at rulle den op og ned,, ca 10 til 20 gange. Tag fat i den med højre hånd med tommel og pegefinger, så du vender håndfladen væk fra kroppen. Ryst pikken med de andre fingre, så blodet løber til. Når du har opnået en halvstivert, trækker du pikken ud fra kroppen, men holder fast ved roden. På den måde presser du blod ud i hovedet. Husk at holde fast på samme sted, så du ikke glider, da du ellers let kan gøre pikken øm og hudløsagtig. Fortsæt denne "malkning"skiftevis med begge hænder i serier på 20 ryk ad gangen. Start med 10 minutter de første par dage, og øg så mængden af malkninger gradvis, til du er oppe på 30 min ialt. Dette er øvelse nr 1 af en lang serie, men som sagt må du bevæbne dig med tålmodighed. Denne øvelse øger primært tykkelsen, men er nødvendig for senere at kunne få noget ud af de øvelser der forlænger pikken.
Hvis du barberer hårene væk på selve pikken, føler du ikke , at du rykker hår af når du trækker. Samtidg virker din pik længere hvis den ikke er pakket ind i en busk af hår.
Prøv denne "tur" i første omgang, og lad være med at overdrive. Slut altid af med et varmt bad(bedst med en håndbruser )
Min pik er i dag 16 cm ltyk og 18 cm lang i begejstret tilstand, men det bedste ved det hele er, at jeg føler, at det er mig og ikke pikken der bestemmer over mit liv,
God fornøjelse, men husk, dette er kun begyndelsen. Der er mange flere øvelser, men dem får du efterhånden, så, keep in touch.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 22-01-05 00:10

Alt hvad m13ark skriver er noget forbandet vrøvl. Du kan følge hans råd eller lade være. Jeg tror at m13ark bare er en dum lille dreng, der vil spille stor. Det han beskriver er fysiskt umuligt. Tænk dig om. Din Pik kan squ da ikke blive større end den er? Hvor skulle de ekstra 100 g Pik-kød komme fra? Med blodårer o.s.v. Tænk dig om.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 22-01-05 00:10

Alt hvad m13ark skriver er noget forbandet vrøvl. Du kan følge hans råd eller lade være. Jeg tror at m13ark bare er en dum lille dreng, der vil spille stor. Det han beskriver er fysiskt umuligt. Tænk dig om. Din Pik kan squ da ikke blive større end den er? Hvor skulle de ekstra 100 g Pik-kød komme fra? Med blodårer o.s.v. Tænk dig om.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 22-01-05 00:13

Og hvis han IKKE er en lille dum dreng, er han en gammel mand der er syg i hovedet. De findes altså også. Lær at leve med din Pik som et voksent menneske. Læs ovenfor.

Kommentar
Fra : m13ark

Dato : 22-01-05 23:21

Kære Arne Jacobsen.
Det er synd for dig, for det må være dig der har problemer i hovedet. Du har tilsyneladende ikke fattet en skid af problematikken. Det er dit problem, så lad være med at gøre dine frustrationer til andres problem.. Det handler ikke om 100 g kød. det drejer sig om realistiske mål. Hvis du er tilfreds med din lille pik, så forlad denne tråd, og overlad den til dem der har en interesse i noget du tilsyneladende er for ubegavet til at deltage i.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 24-01-05 15:58

Arne. J

Skulle det være bedre, at spørgeren får lavet en operation på sin penis?! - og hva fanden ved du om de øvelser m13ark omtaler virker?! - Har du prøvet dem?!

Det er sq sørgeligt, at så snart du viser dig, så lander sproget i rendestenen
Du ved ikke en skid om nogen herinde. Hverken om deres alder, intelligens eller motiver for at deltage, så tag lige at styr dit efterhånden enerverende og barnlige temperament.

Sexyboy har tilsyneladende et problem, der går ham på - og som han håber på at nogen kan hjælpe ham med. Jeg aner ikke en dyt om de øvelser m13ark foreslår, men derfor ser jeg mig dog ikke nødsaget til at nedgøre hverken øvelserne, eller manden der åbenbart har erfaring med dem. Hvorfor er det så vigtigt for dig, at fortælle andre hvor rådne i hovedet de er?! Og så på den afsindige usympatiske måde du efterhånden er 'kendt' for. Helt ærligt Arne. Tag dig nu sammen - og vær lidt overbærende. Er der nogen i denne tråd der fremstår som en 12 årig, så er det dig.

Da du i sin tid dukkede op her på kandu, synes jeg godt om dig, men jeg må sige, at du har udviklet dig til et rent monster..gylp, siger jeg bare!

Kommentar
Fra : m13ark

Dato : 20-02-05 16:16

Nu har denne tråd været død meget længe, og det er vel fordi det virker temmelig useriøst at diskutere på det plan. Det er jo ikke en sag om velformulerede meninger. Det er om reelle problemer der er bragt op, fordi folk ønsker en dialog... eller hvad. Jeg synes det er ærgeligt, at vi ikke kan belyse tingene fra forskellige vinkler. Det er vel det der er tanken med disse sider. Måske har jeg misforstået.

Kommentar
Fra : classic26

Dato : 22-02-05 13:58

Efter en måneds ihærdige øvelser med både højre og venstre hånd i udadvendt stilling, kan nogen så hjælpe med en effektiv gigtmedicin!?---AV

Kommentar
Fra : m13ark

Dato : 22-02-05 14:13

måske skulle du blot tage det lidt med ro. Det nytter ikke at overdrive. Lidt men tit, indtil du har fået det rigtige "tav" Er du hudløs, eller er du bare øm?

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 22-02-05 14:16

Og er det hånden eller tissemanden der har fået gigt?!

Kommentar
Fra : classic26

Dato : 22-02-05 14:19

Det gør mest ondt i tissemanden, men jeg tror gigten har sat sig i ledene, da det er en mere konstant smerte. Faktisk som at dyrke SM.!

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 22-02-05 14:55

Guud ... Har din tissemand led LOOL - Så kan du jo bolle omkring hjørner LOOL