/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
HVIDE HØRETELEFONER???????
Fra : nekjam
Vist : 1143 gange
50 point
Dato : 13-01-05 22:21

Hej! Er der nogen der ved hvor man i Danmark kan købe et par hvide høretelefoner - den model som man putter i ørene. De skal passe til en alm. MP3 afspille. Der må der være nogen som har efterlignet Apple????

Kommentar
Fra : rpje

Dato : 13-01-05 22:51

Kan du ikke bare købe et apple ear Plug's. ???. Det skul da være den enkleste løsning.

MV.
Peter Jensen

Kommentar
Fra : kaptajnkaber

Dato : 14-01-05 08:30
Kommentar
Fra : JacobS.

Dato : 14-01-05 14:16

hvorfor skal de være hvide? Nå, men creative har også lavet nogle! Det er ligesom dem der følger med creative zen micro! og du kan se dem her (det er dem der har nummer 11) :

http://www.creative.com/zenmicro/welcome.asp?w=accessories

og dem kan du også købe fra creatives hjemmeside!

Kommentar
Fra : nekjam

Dato : 14-01-05 16:57

De skal være hvide fordi sorte høretelefoner er for 80´er agtige Apples høretelefoner mener jeg kun virker til iPod, og høretelefonerne fra Creative Zen kan man ikke køne seperat - jeg har gennesøgt deres side, men jeg kan selvfølgelig ha overset dem???

Kommentar
Fra : JacobS.

Dato : 14-01-05 17:08

du kan godt købe creatives sepperart! jeg kender en der lige har købt dem! gå her ind: http://www.creative.com og kig ellers så køb appel! Jeg mener godt at de kan bruges til andre end ipod!

http://www.dvdpriser.dk/Listprices.asp?ID=87229

Creative har også et forum, hvor du kan spørge dem som er derinde!

Kommentar
Fra : nekjam

Dato : 14-01-05 17:44

Jeg synes at Creatives høretelefoner er rigtig flotte! (og sikkert også billigere end Apples...) Men hvor pokker finder jeg dem??? Kender du evt. et link til direkte til køb af dem??

Kommentar
Fra : JacobS.

Dato : 14-01-05 17:49

nej det gør jeg ikke! Men du kan jo købe en ny mp3 afspiller, så får du dem med! dvs. kun 1999kr.! Ha ha ha ha, nej bare for sjov, jeg prøver lige at finde et link!

Kommentar
Fra : JacobS.

Dato : 14-01-05 17:53

jeg kan ikke finde et link men prøv som jeg har sagt at g¨å ind på creatives forum og se om du kan finde ud af noget der!

HEr er linket til tilbehør forum: http://dk.europe.creative.com/support/forums/forum.asp?foru=9

(du skal lige regristere dig som bruger)

Kommentar
Fra : JacobS.

Dato : 15-01-05 11:56

Har du fundet ud af noget?