/ Forside/ Interesser / Hus og have / Møbel-reparationer / Spørgsmål
10  transor 665
Filt til pokerbord.
Fra : Calvin
Vist : 1792 gange
100 point
Dato : 13-01-05 21:23

Jeg har tænkt mig at lave et pokerbord til når gutterne komme forbi, og har derfor prøvet at søge efter steder hvor jeg kan købe filt i god kvalitet, og i metermål. Men indtil videre har jeg kun kunnet finde stykker der var max. 1,5 m, i bredden.
Er der nogen der ved hvor man kan købe den slags billigt.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 13-01-05 21:27

Hvad med at prøve at henvende dig et sted hvor der fabrikeres/repareres billardborde.

mvh dova

Kommentar
Fra : olepost

Dato : 13-01-05 22:29

Prøv hos en slagter

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 13-01-05 22:55

Så man kan få sånt der olepost?,faen der lærte jeg jo noe nytt igen,takk ska du ha du

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 13-01-05 22:59
Kommentar
Fra : olepost

Dato : 13-01-05 23:51

Søgeresultaterne 1 - 10 ud af 36.800 på dansk google

Kommentar
Fra : patrol2

Dato : 20-02-05 21:40

Hej. den professionelle du skal bruge alcatare, filt er beregnet til julepynt.

Kommentar
Fra : niko_a11

Dato : 21-02-05 21:57

prøv www.bigboystoys.dk der elller søg på google efter spillebordsfilt

Kommentar
Fra : SkovPer

Dato : 06-04-05 08:51

Hey Calvin

Stof 2000 har bordfilt i 1,80 meters bredde til kr. 199,- pr. meter. Har selv bygget en tre-delt tabletop med denne filt. Det er lidt kostbart, men kvaliteten er god og det har den der rigtige grønne farve. Glem filt til julepynt, som patrol2 også skriver, det vil "fnugge" og "nulre" meget hurtigt, da det ikke er lavet til spillebords formål.

Synes selv min ide med en tabletop istedet for et helt bord er perfekt, for så kan man lægge pladerne på sit eget spisebord og pakke dem væk igen, når de ikke bruges. Et helt pokerbord fylder trods alt en del, hvis man skal være bare 5-6 spillere.

Husk at lægge skum under filten, når du bygger dit bord. Det giver den rigtige fornemmelse og gør det lettere at tage kortene op. Jeg har brugt "foam" som man bruger under lamel træ gulve, det kan fås i alle byggemarkeder og i forskellige tykkelser. Jeg lagde to lag 3 mm foam under mit - husk at lime det fast.

Tjek
http://www.homepokertourney.com/tables_build.htm
for mange gode tips og masser af billeder...

God fornøjelse med byggeriet...

Skov Per