/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Silent-Kit til Medion MD8383
Fra : larsbjoern
Vist : 284 gange
100 point
Dato : 13-01-05 20:03

På en tysk side:
www.pcsilent.de/depd_medion_titanium_md_8383_leiser_machen_silent_kit-aldiset8383.asp?p1=gruppe&p2=medion_titanium_md_8383
har jeg fundet dette støj-kit.
Er der nogen der har erfaringer med dette eller lignende?
Hvor let er det at montere ?

Kommentar
Fra : computersmeden

Dato : 13-01-05 21:38
Kommentar
Fra : Bjarne_H

Dato : 14-01-05 01:58

Hej Larsbjorn m.fl.

Jeg kender ikke til det støjkit du har linket til; men jeg har købt et andet støjkit fra Tyskland som jeg er særdeles tilfreds med.

Prøv at læse mere her:

http://www.computist.de/index_oflash.html

gå ind under shop, der har de et støjkit BUDGET til Euro 43,95 og et PROFISET til EURO 64.

Der er desuden omtaler af disse under deres Forum.

Jeg har købt og monteret PROFI-støjkit, der består af ny CPU-køler, ny grafikkort-køler, nyt gummiophæng til harddisk og anden placering af harddisk og dæmpningsmåtter.

Sjøjkittet er med temperaturafhængig blæserhastighed og jeg har nu fået en meget lydløs PC og selv ved krævende spil er min MD8383XL nu rimelig støjfri.

NB - Vær opmærksom på, at man p.t. skal påregne 2-4 ugers leveringstid p.g.a. stor efterspørgsel.

Mvh
Bjarne