/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
Er der nogen som har været på ferie i Tu~
Fra : Amtk
Vist : 334 gange
40 point
Dato : 13-01-05 01:32

Er der nogen som har erfaringer med at rejse til tunesien på ferie...?
Er det skønt og er der spændende serverdigheder...?
Hvad med befolkningen..?
Er maden billig...?

Kommentar
Fra : betonjens1

Dato : 13-01-05 01:55

Jeg var der for nogle år siden og lovede mig selv at der ville jeg aldrig komme igen vi blev taget i hoved og røv,det var ikke bare os men samtlige vi talte med.Ellers god mad ,flotte hoteller ,de sædvanlige serverdigheder plattenslagerne stod eg ventede ude for afspæringerne på hotellet og du slap ikke for dem før du var inde igen.nu skal det siges at vi var der i Januar ikke så mange turister koldt til kl. 12 varmt som bare pokker til kl 18 dereter tåleligt badevand flot men for koldt til at bade i.
god ferie betonjens

Kommentar
Fra : Coliniiii

Dato : 13-01-05 10:05

Jeg opliver Tunisia på det samme måde som betonjens1.Jeg kommer ALDRIG derned igen!! Det er en flokke banditter??

Hilsen C....

Kommentar
Fra : Guild

Dato : 13-01-05 10:34

Så skal du lige have den 3. af samme mening. Følte os direkte utrygge i flere sammenhæng. Om så vi får en gratis billet, så NEJ TAK.
/PG

Kommentar
Fra : calista

Dato : 13-01-05 11:53

Samme her som de tre ovenstående!!
Det var SÅ ubehageligt, utrygt og rædselsfuldt.
Ikke syv vilde heste kan få os derned igen...

Kommentar
Fra : jysch

Dato : 14-01-05 11:41

Guild!

Hvis du får en gratis billet, så skal du bare give mig den, for jeg har været der 2 gange og vil gerne derned igen.

Jysch

Kommentar
Fra : stig54

Dato : 14-01-05 19:03

Bop bop. Vi var dernede med Ving på en på en af deres hoteller. Alletiders, fuldpension med fri vin, hotellet havde mange aktiviteter under instruktion, morgengymnastik, vandpolo, bueskydning, og meget mere, altsammen gratis.
Der er ikke utrygt hvis man bare siger nej til "plattenslagerne", mange af dem er faktisk sjove at snakke med. Faktisk hyrede vi en af dem til at vise os rundt, hans løn var at vi gav ham mad på en lokal restaurant som vi ellers aldrig havde fundet, vi var de eneste turister der, og blev behandlet med respekt. Vores bedste ferieoplevelse.
Vi vil gerne derned igen. Har været der to gange to forskellige steder har aldrig oplevet noget ubehageligt.

Kommentar
Fra : Amtk

Dato : 17-01-05 08:37

Er der nogen der før har rejst med tunesisk fly-selskab derned og er det nogen ok fly..?

Kommentar
Fra : ss8878

Dato : 17-05-05 21:21

Jeg har været i Tunesien før og var bare helt vild med det. Vi fløj med et tunesisk flyselskab "Tunis Air" Alt var i orden flykaptajnen talte engelsk. Faktisk lige som at flyve med et dansk selskab. Jeg var i Bizerte. En lille hyggelig by som ikke var særligt berørt af turisme. Det er alletiders og i hvert fald ikke utrygt der hvor jeg var. Også så er det så billigt der nede.

Held og lykke med det jeg synes du skulle tage afsted