/ Forside/ Interesser / Helbred / Slankekure / Spørgsmål
10  briani 560
Hoodia
Fra : alexberg
Vist : 1894 gange
150 point
Dato : 12-01-05 22:52

Jeg så sidste år et afsnit af "60 minutes", hvor de viste noget om et kost tilskud der hedder Hoodia. Det er tilsyneladende et udtræk af en kaktus.
Det her vist sig, at det ikke kan lade sig gøre at fremstille det aktive stof kunstigt.
Pharmexa, som producerer produktet, har så været nødsaget til at anlægge kaktus farme i Afrika, for at producerer Hoodia.
Nu til mit spørgsmål. Er der nogen her, som har erfaring med Hoodia? Jeg ved, at der er mange placebo/falske produkter på markedet som lover resulteter, men de koster penge. Hvis jeg skal igennem dem alle inden jeg finder den ægte, bliver jeg hurtigt fattig.
Mange vil nok sige, så henvend dig dog til Pharmexa! Men der er en lille hage. Pharmexa, har endnu ikke lanceret produktet på verdensmarkedet. (Ifølge "60 minutes").

Jeg håber i kan hjælpe.

Mvh
Alex Berg
www.max30.dk
Bliv overvægten kvit. Brug Max30 tit.

Kommentar
Fra : Plathors

Dato : 12-01-05 22:56

Er det et vægtreducerende middel eller?

Kommentar
Fra : alexberg

Dato : 16-01-05 00:54

Ja, på sin vis reducerer det vægten. Det skulle hæmme appetitten. Der hvor disse kakti findes, er der en lille lokal stamme af indfødte, som igennem mange generationer, har brugt produktet til, at hæmme appetit og tørst, inde de skulle ud på vandringer i ørkenen.

Hoodia skulle have en let bitter smag, men jeg har ikke selv smagt det.

Jeg håber dette var uddybende information.

Alex Berg
www.max30.dk
Bliv overvægten kvit. Brug Max30 tit.

Kommentar
Fra : alexberg

Dato : 22-01-05 11:14

Er der ingen der kender noget til produktet?
Har prøvet det eller kender nogen som har prøvet det.

Alex Berg
www.max30.dk
Bliv overvægten kvit. Brug Max30 tit.

Kommentar
Fra : Plathors

Dato : 22-01-05 17:57

Appetithæmmende
Produktet er slankepillen Hoodia MAX™, som består af koncentrat fra kaktusplanten Hoodia Gordonii. Den aktive ingrediens i Hoodia planten har en meget stærk appetithæmmende effekt, der har været brugt af stammefolk i Sydafrika. Her har et ørkenfolk i århundreder spist dele af kaktussen for at kunne undertrykke sult når de gik på jagt. I 1996 lykkedes det forskere, at isolere et stærkt appetitdæmpende molekyle fra Hoodia, der fik betegnelsen P57. Dette molekyle ”mætter” nervecellerne i hjernens sultcenter på samme måde som glukose (blodsukker).

Ingen bivirkninger
Ole Astrup fra iCARE som lancerer Hoodia MAX™ i Danmark fortæller, at det først og fremmest hæmmer trangen til søde sager.
- Effekten kommer efter nogle dage, og studier har vist at personer har reduceret deres kalorieindtag med op til 50%. Der er ingen bivirkninger af produktet og heller ingen begrænsninger på, hvor lang tid man må tage pillerne. Det mest almindelige er dog at indtage slankepillerne samtidig med en kur, fortæller Ole Astrup.
Der skal tages en til to kapsler en time før et måltid for at få den største virkning.

Kun de rene vare virker
Hoodia MAX™ er 100% ren Hoodia Gordonii og importeret direkte fra San-Folket i Sydafrika. Råmaterialet kommer udelukkende fra planter, der gror på private områder i Sydafrika. Planterne høstes efter gældende etiske regler, soltørres og bearbejdes farmaceutisk for derefter at blive eksporteret. Ole Aastrup fremhæver, at det kun er den rene Hoodia Gordonii i Hoodia MAX™ der virker. - Flere firmaer er desværre begyndt at sælge og markedsføre Hoodia produkter, der ikke indeholder det aktive stof, og det har ingen effekt.

Produktet kan købes her

http://www.ehealthshop.biz/

Hoodia MAX™ fås med 90 kapsler og koster 300 kr. Du skal tage 4 – 6 kapsler om dagen.

Kommentar
Fra : brinkloev

Dato : 30-03-05 12:47

Hejsa
Har du prøvet HOODIA, Alex?
Jeg har netop bestilt produktet!

Kommentar
Fra : jeanet0707

Dato : 31-05-05 22:55

jeg har høret meget godt om hoodia, men ikke selv prøvet det.. så hel og lykke

Kommentar
Fra : perfolmann

Dato : 08-11-05 13:39

Hej!

Jeg har prøvet Hoodia, og jeg syntes det virker godt, min trang til at spise generelt blevet mindre, og så har jeg fået mere energi, så det blevet muligt at få trænet efter en lang arbejdsdag,
Samtidig tænker jeg på, hvad jeg spiser, altså meget groft, frugt og grønt!
Jeg kan tabe 1-2 kilo om ugen, når jeg ellers passer min træning.
Jeg vil mene er det er en god ekstra hjælp, i kombination med god kost og træning!

Venligst

Per