/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Dune
Fra : SlowPols
Vist : 199 gange
50 point
Dato : 12-01-05 19:37

Hejsa! Jeg leder efter et walkthrough til det gamle Dune spil, I ved det spil hvor man er på en ørkenplanet der hedder Dune! Er der nogen der kender et sted hvor man kan finde et walkthrough til Dune (helst på dansk).
Så ville jeg blive meget glad!

Niels

Kommentar
Fra : computersmeden

Dato : 12-01-05 19:40

er det dette du leder efter prøv denne side
http://www.snydesektionen.dk/Snydeindex/D.htm

Kommentar
Fra : SlowPols

Dato : 12-01-05 19:50

Nej det er ikk den det er ikke et spil hvor man skal bygge bygninger! Det er et gammelt spil fra starten af 90'erne!
Men alligevel tak!

Niels

Kommentar
Fra : xyzzygy

Dato : 12-01-05 19:55
Kommentar
Fra : SlowPols

Dato : 12-01-05 20:00

Tak for det! Men hvis der er nogen der ved hvor man kan finde den på dansk vil jeg stadig gerne have den!

Niels

Kommentar
Fra : HJV9222

Dato : 13-01-05 01:17

Hej Slowpols

Der findes desvære ikke en Walkthough på i nu.

Måske kan du bruge dette her
http://www.cheaters-heaven.com/?ID=24157&Lang=DK

Kommentar
Fra : computersmeden

Dato : 13-01-05 20:59

hej igen
jeg har selv spillet og har vi (konen og jeg)har gennemført det, er du kørt fast eller har du en version med fejl på?
Det først vi forsøgte os med dengang fik vi byttet, har talt med den bedre halvdel og hun husker det også og vi fik os en hyggelig snak og hun er gået igang med spillet igen.

Kommentar
Fra : tcolsen

Dato : 14-01-05 20:43

hej
kanon spil -jeg gennemførte også spillet og synes det var svært at komme i gennem .
Men gameplayet var og er uovertruffent .
man skulle sørge for at høste spice og besøge alle de Sieths man kunne komme til, og først der efter skulle man sørge for tropper.
vh tco

Kommentar
Fra : SlowPols

Dato : 15-01-05 11:01

hej! Jeg ved ikke hvad man skal gøre når Moren siger et eller andet med at man skal gå ud i ørknen og blive der et stykke tid! hvad skal man så?

Niels

Kommentar
Fra : tcolsen

Dato : 15-01-05 19:02

så går man ud af Arrakas/Sieths og med nedpilen går man ud i ørkenen og venter
vh Tco

Kommentar
Fra : computersmeden

Dato : 15-01-05 21:59

hej igen
ja, lyder skørt men rigtigt

Kommentar
Fra : SlowPols

Dato : 16-01-05 09:16

hvor langt skal man gå ud? og hvor lang tid skal man vente? jeg har prøvet at gå ud i ørkenen en gang, men så endte det bare med at jeg besvimmede og vågnede op igen på slottet.

Kommentar
Fra : computersmeden

Dato : 16-01-05 12:54

har du været henne og hente en mand i en Sieths som ville med dig hjem?

Kommentar
Fra : SlowPols

Dato : 16-01-05 16:21

Jeg har fundet ud af det! Tak til jer der har hjulpet mig!

Niels

Kommentar
Fra : computersmeden

Dato : 16-01-05 16:45

hvad er var svaret??