/ Forside/ Teknologi / Hardware / Skærme / Spørgsmål
10  peet49 1562
2 skærme PC til Fjernsyn
Fra : ninanip
Vist : 268 gange
20 point
Dato : 11-01-05 14:11

Jeg kører XP PRO, bærbar, Notebook. Vi vil gerne se DVD film m.m. via PC til vores fjernsyn. Alle de fornødne kabler er købt. Hvordan får vi sat PC'en op til at køre begge dele. (Det er vi næsten nødt til for at kunne styre play funktionerne på eks. Power DVD)
Vh
Nina
Har været i skærmindstillingerne, men det fungerer ikke efter hensigten.
Skærmkort SIS 630

Kommentar
Fra : sDef

Dato : 11-01-05 16:45

har du også fået en slags krydskabel med (50-80 kr. hos den lokale pc forhandler) s-video til s-vhs og ntsc til pal

Kommentar
Fra : Tobster

Dato : 11-01-05 18:25

Vedr. dit grafikkort. Er det med en chip fra nVidia? Dvs. er det et GeForce kort?

Hvis det er det, skal du bruge nVidias program nView. Eller det er en funktion...
Det er i softwaren der fulgte med til grafikkortet....
Ellers skal du DL ForceWare fra nVidias hjemmeside... ForceWare er blot et fancy navn for deres driver...
Du går bare ind og downloader driver'en... Følger anvisningerne og DL.

Kommentar
Fra : ninanip

Dato : 11-01-05 18:50

Altså mht. kabler så har jeg ret meget. Men pal??

Til Tobster: Var inde i egenskaber for grafikkort, kan ikke se detaljer om det er fra nVidia eller GeForce.

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 11-01-05 19:14

grafikkorten hvad hedder det (se evt i engenskaber)

Kommentar
Fra : ninanip

Dato : 11-01-05 19:56

Det er en bærbar, der står bare SiS 300/305/630/540/730 !! ??

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 11-01-05 20:06

det ser ikke ud til at det understøtter tv output

Kommentar
Fra : ninanip

Dato : 11-01-05 20:20

Det skulle det egentlig iflg. den smule informationer der fulgte med da vi købte den... D

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 11-01-05 20:23

hhvilken mærke type er notebooken??

Kommentar
Fra : ninanip

Dato : 12-01-05 09:16

Powernote Basic 4541.Intel Celeron

Kommentar
Fra : TheOsirisDK

Dato : 25-01-05 21:23

erm... har lidt props med lyden... alle kabler er sat i... der er bare ingen lyd? nogen ideer om hvad der KUNNE være?

Kommentar
Fra : sDef

Dato : 26-01-05 12:19

den har du fra audio-out (til anlæg/tv indgang)