/ Forside/ Teknologi / Netværk / TCP/IP / Spørgsmål
10  Fijala 1204
Trådløst LAN
Fra : badlt
Vist : 573 gange
40 point
Dato : 20-08-02 16:03

Har behov for en nem tilgang til trådløst lan.... -har alt grejet, men kan ikke få pcmcia-kortet i den bærbare til at kommunikere med min base....

Er der nogen der har idéer, eller en http:, hvor jeg kan dyrke hjælp til selvhjælp ?

Accepteret svar
Fra : jrnmeyer

Modtaget 40 point
Dato : 20-08-02 21:48

hej badlt,
du har grejet og ikke manualen ? surt show.
Du har en sender/modtager der er knudepunktet i din trådløse LAN installation.
Denne BOX skal du have kontakt til og programmere den op.
Almindeligvis kan du telnet til boksen og her vælger du dhcp.
På de enkelte trådløse LANkort definerer du også dhcp.
Så skulle du kunne komme igang. Derefter skal du til at se på sikkerheden !
kender du produktet, finder du vejledninger på produktets hjemmeside og de plejer at være gode.

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 20-08-02 15:39

On Tue, 20 Aug 2002 14:03:25 GMT, "badlt" <badlt.news@kandu.dk> wrote:

>Har behov for en nem tilgang til trådløst lan.... -har alt grejet, men
>kan ikke få pcmcia-kortet i den bærbare til at kommunikere med min
>base....
>
>Er der nogen der har idéer, eller en http:, hvor jeg kan dyrke hjælp til
>selvhjælp ?
>
start med at fortælle hvilke produkter du har.

hvad har du forsøgt ?

--
Arne Keller
Jeg udtaler mig, på usenet, alene på egne vegne.
Spørgsmål om netværk ? www.net-faq.dk