/ Forside/ Interesser / Hus og have / Til- og ombygning / Spørgsmål
10  McBobo 1070
Pris for tilbygning til sommerhus ?
Fra : bong
Vist : 6563 gange
200 point
Dato : 08-01-05 16:58

Jeg skal have lavet en forholdsvis simpel tilbygning/forlængelse (40 kvm)af mit sommerhus. Tilbygningen skal ikke indeholde hverken bad eller køkken, men stue + værelse.
Kan nogen hjælpe mig med, hvad det ca. kan koste pr. kvm. Det er et alm. sommerhus med bræddebeklædning på støbt fundament.
Hvis nogen kender til billige håndværkere er jeg også meget interesseret.

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 08-01-05 18:18

hvor i landet??

Kommentar
Fra : bong

Dato : 08-01-05 19:01

Det er på Sjælland, Vordingborg.

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 08-01-05 19:26

J.P. Entreprise ApS
Kalundborgvej 24
4520 Svinninge
prøv ham/dem

Kommentar
Fra : pallenoc

Dato : 08-01-05 19:28

Du kan i første omgang prøve at lægge din opgave ind på denne hjemmeside, så får du da en fornemmelse af hvor du står henne mht priser....og det er ikke forpligtende og du kan derfor fravælge ALLE tilbud du får :
http://www.GRATISBYGGETILBUD.dk

Held og Lykke med dit byggeri!!!

Mvh
Palle Jensen

Kommentar
Fra : joker

Dato : 09-01-05 19:04

Du kan også kontakte undertegnde, vi laver fag og totalentrepriser i hele landet.

Dansk Håndværker Udlejning
9696 5020 eller dhu@dhu.as

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 09-01-05 19:14

har været ind på forskellige sider hvad angår pris på tilbyg tror du skal være glad hvis du kommer under 7500 pr kvm

Kommentar
Fra : Toliver

Dato : 02-03-05 23:21

Hej inden du går igang med at planlægge det helt store er det en god ide at få lavet nogle tegninger som du kan få godkendt ved myndighederne. Jeg kunne evt. hvis interresseret lavet nogle meget billige tegninger, og det hele kan forgå pr tlf/E-mail.

Det er bare ærgeligt at gå igang og så myndighederne kommer senere og kræver større ændringer, det er nemlig dyrt.
venlig hilsen Toliver

www.toliver.dk

Kommentar
Fra : ScandicoByg

Dato : 31-12-06 14:36

Hej

Hvis du er interesseret, vil vi gerne gi en pris på fundamentet til din tilbygning. Det kræver dog nogle tegninger.
Du er meget velkommen til at kontakte mig hvis du skal brug noget information

Venlig Hilsen

Martin H Petersen
Scandic Byg
J Th Lundbyesvej 2D
4400 Kalundborg
Tlf.: 40 42 25 64

Kommentar
Fra : pallenoc

Dato : 31-12-06 15:06

Hej ScandicoByg
Som du kan se er spørgsmålet snart 2 år gammelt, hvilket jo viser at spørgeren nok ikke er særlig seriøs, når vedkommende ikke engang kan lukke sit spørgsmål....så lang tid skal der jo ikke gå og må betegnes som "manglende respekt" fra bongs side til de af os som har bidraget med en kommentar
Du kan jo forestille dig hvis bong er lige så lang tid om at betale, som til at lukke sin tråd her...jo så har det lange udsigter med at få dine penge, ikke sandt

Ellers velkommen til KANDU, ScandicoByg!!!

Mvh
Palle Jensen

Kommentar
Fra : ScandicoByg

Dato : 31-12-06 16:04

Hej Palle

Hehe ja det kan jeg godt se nu du siger det. Havde jeg ikke lige tjekket. ups

Annuller spørgsmålet
Fra : bong

Dato : 31-12-06 16:22

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål