/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Spørgsmål
10  piaskov 789
for lidt gang i sprøjten
Fra : 653421
Vist : 503 gange
50 point
Dato : 07-01-05 23:37

jeg er en mand på 41 år og syntes at det går meget tilbage med hvad man presentere i sengen. det er opsolut ikke for de jeg ikke har lyst for det har jeg næsten hver anden aften i gennem snit, men det kommer ikke så kraftig længer og ikke så meget, ja det løber faktisk bare stille og rolig, det sprøjter opsulut ikke. er der nogen der har det på samme måde

Kommentar
Fra : Guild

Dato : 07-01-05 23:52

.. prøv at spare lidt op i banken (sædbanken) !
/PG

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 08-01-05 00:07

Nu går du vel ikke og bliver for fed? Ryger eller drikker for meget?
Jeg går ud fra at du synes det er et problem, da du spørger. du er nok ikke alene!

Kommentar
Fra : mango

Dato : 08-01-05 01:19

Nææh absolut ikke..pasision min egen..det er det der skal til..vær til stede..giv dig tid til at opleve..
Intet andet
Knus Sus

Kommentar
Fra : mango

Dato : 08-01-05 01:21

øv..fik aligevel ikke stavet det som jeg ville: passsion

Kommentar
Fra : 653421

Dato : 08-01-05 09:50

jeg ryger ikke og drikker ikke jeg er 175 cm vejer 85

Kommentar
Fra : felix30

Dato : 08-01-05 11:00

Mænds formåen begynder at aftage allerede inden de er tyve. Jeg ved det, jeg ved det, det gælder kun for naboen. VI kan jo alle sammen mere end dengang.
Men altså nogen kan mærke store forandringer når de er tredive, andre kan ikke mærke nogen når de er 90. (Eller er det mærke noget når de er 90???).
Men alt i alt så går det altså ned af bakke for de fleste. Bare ikke os.
Så hvis du synes du vil have gjort noget ved det, så prøv at tale med lægen om det. Det kan jo være noget fysiologisk der kan afhjælpes. Måske endda skal afhjælpes. Og er det bare "alderen" findes der også midler der kan gøre 90 årige 20 igen i seksuel henseende.
Så jeg synes du skal tale med din læge om det, hvis det er et problem for dig. Og det ville det være for mig. Skal jeg gerne indrømme.

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 08-01-05 11:12

Hejsa! Nu er jeg jo bare en kvinde og ved ikke meget om, hvordan I mænd har det hvad angår evnen til at sprøjte...

Umiddelbart som kvinde forekommer det mig fuldstændig ligegyldigt hvorvidt det sprøjter eller bare løber ud - det vigtige er, at både du og din kvinde bliver tilfredsstillet - og hvis I ønsker børn, at dette kan lade sig gøre, selvfølgelig.

Ved godt, det ikke er meget svar - Er klar over, at dette måske nok er lidt af et "selvtillidsproblem".

Bare et indlæg fra en kvindelig repræsentant af racen

Vaxen

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 08-01-05 11:35

den kirtel der sørger for selve "sprøjteriet" Hedder protstata. Det er vel nok todligt at have problemer med den! Lægen kan undersøge den på ca. 1,5 minutter.

Kommentar
Fra : m13ark

Dato : 13-01-05 11:36

Du kunne måske forbedre din status, ved at lave knibeøvelser. Det øger blodtilførslen til hele "regionen". Find de rigtige muskler ved at "bide" strålen over når du tisser, så er du ikke i tvivl om den rigtige metode. Det kan på sigt øge mængden af sæd, og forbedre din rejsning. Du behøver ikke at finde dig i, at klokkespillet ikke virker optimalt, i din alder .God fornøjelse.

Kommentar
Fra : 653421

Dato : 13-01-05 16:59

Tak det vil jeg prøve næste gang jeg skal tisse

Kommentar
Fra : m13ark

Dato : 20-01-05 22:29

Jeg håber du har tisset siden sidst, ellers er jeg bange for at du har et andet problem end det omtalte. Når du har fundet stedet , er det bare om at komme igang.
Når du er godt igang, er det om at komme videre, hvis du vil have noget ud af dine øvelser. Det er ikke nok at lave knibeøvelser, du må videre med stræk, og massageøvelser, for at øge mængden af "sprøjtemiddel"

Kommentar
Fra : 653421

Dato : 24-01-05 21:10

jeg er igang med knibe øvelser, hvad mener du med stræk og massageøvelser. det lyder rigtig godt

Kommentar
Fra : janik

Dato : 25-01-05 00:02

massage:...du ved manipulering at muskler og ...*GG*

Kommentar
Fra : janik

Dato : 25-01-05 00:12

Det er da meget normalt i vores alder..har selv samme alder...men det er rigtigt, som der bliver skrevet: det handler om at holde igen..alts en god start er knibeøvelser.

Kommentar
Fra : m13ark

Dato : 25-01-05 19:53

Knibeøvelser er basen for aktivering af hele dit underliv, men det er vigtigt, at du gør det rigtigt. Når du har fundet musklen, er det bare om at komme igang. Hvis du samtidig trækker i pikken, op mod brystet, kan du mærke hvor det strammer, og det er musklen du skal have fat i. Knib sammen så du kan føle et stærkt træk i balderne, så er du på rette vej. Hold denne stilling medens du tæller til 20. Slap af og gentag Gør det 15 til 20 gange, men husk at knibe sammen, så det næsten ryster i benene.
Massage er en lang procces, men hvis du ønsker det seriøst, giver jeg gerne beskrivelsen.
Ja ,det er meget normalt i vores alder, men det har jeg ikke tænkt mig at finde mig i, så derfor er jeg som så mange andre, søgende, og tror jeg har fundet nogle gode ideer, og deler gerne med andre. Det handler om tålmodighed, men den største sideeffekt er, at man øger styrken i sit underliv, og får en stor kontrol over sin pik. Du får en så stor kontrol, at det er dig og ikke omgivelserne der bestemmer, hvornår den skal blive arbejdsdygtig.

Kommentar
Fra : m13ark

Dato : 05-02-05 20:12

Har du fået gang i sprøjten?????

Kommentar
Fra : m13ark

Dato : 20-02-05 16:21

Det har du tilsyneladende ikke. Det er synd for dig. Det er virkelig muligt, at få mere gang i systemet, det kræver blot lidt tålmodighed. Hvis du ser denne notits, så prøv at komme tilbage på banen. Du skal ikke opgive, der er "points" at hente

Kommentar
Fra : 653421

Dato : 20-02-05 21:30

jeg tror at jeg har lidt for travt, jeg er ved at restrere vores kommende hus. det med at du skriver at jeg skal trække i den, det er også godt nok men jeg tror at jeg gør det for meget for jeg kan ikke stoppe igen, før efter et par minutter, men det var skønt

Kommentar
Fra : m13ark

Dato : 27-02-05 10:56

held og lykke med dit hus, men det med rykkeriet har du tilsyneladende ikke fået andet ud, end en god gang onani. Det er da heller ikke at foragte, men det har ikke det ringeste med forøgelse af sprøjtens indhold at gøre. Tværtimod. Du tømmer jo blot beholderen i stedet. Stop med at rykke, når "du ikke kan stoppe". så vil du på længere sigt få øget posens indhold. God fornøjelse, men stop i tide,