/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
fliser
Fra : syllemus
Vist : 1265 gange
100 point
Dato : 07-01-05 22:41

Hej

Jeg er ved og skal lægge fliser på gulvet i min forretning. Er der nogen der kender et sted som har et stort udvalg af fliser, udover Silvan og Bauhaus.
Det skal være i Københavns området.

På forhånd tak.

Accepteret svar
Fra : pabloj

Modtaget 110 point
Dato : 07-01-05 22:49

Mosaikhjørnet i Husum
Flisebent i Gladsaxe

Jes

Kommentar
Fra : memuel

Dato : 07-01-05 22:54

der ligger også en forretning på Frederikssundsvej, lige mellem Herlev og Skovlunde, Lige nu kan jeg ikke huske hvad den hedder, men de har ret mange ret fede fliser og miljøer.
Memuel

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 07-01-05 23:08
Kommentar
Fra : jorren

Dato : 07-01-05 23:16

mosaikhjørnet i Glostrup har et stort sortiment + alt tilbehør, dygtig rådgivning og du kan leje fliseskærer m.v. Og priserne er absolut rimelige. Dem har jeg selv brugt, og kan varmt anbefale. se på www.mosaikhjornet.dk
hilsen
Jorren

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 08-01-05 09:35

http://www.km-kalk.dk/ (stark)
Kalk- & Mørtelværkerne • C F Richsvej 111 • 2000 Frederiksberg • Tlf.: 38 16 66 00

mosaikhjørnet i gladsaxe og glostrup er det samme

Kommentar
Fra : 25

Dato : 08-01-05 11:37

Alice fliser i Herlev, de har meget stort udvalg

Kommentar
Fra : 25

Dato : 08-01-05 11:38

NB: memuel nævner sikkert samme forretning!

Kommentar
Fra : pabloj

Dato : 08-01-05 15:35

rotw Der er ikke skrevet om Mosaikhjørnet i Gladsaxe, der er ikke noget, men der er Flisebent i Gladsaxe.

Jes

Godkendelse af svar
Fra : syllemus

Dato : 18-01-05 23:38

Tak for svaret pabloj. Jeg fik købt mine fliser i Mosaikhjørnet i Husum.