/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
divx afspiller
Fra : janinna
Vist : 661 gange
100 point
Dato : 06-01-05 18:36

hej er der nogen der kan anbefald en god divx afspiller til stuen.havde overvejet kiss dp1000, men har fået at vide at hvis du slukker midt i filmen ,skal du starte forfra,er det galt med alle kiss.

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 06-01-05 18:48

det er også rigtigt

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 06-01-05 19:22

nå du slukker filmen aflæser du tiden
når du starter op igen trykker du play herefter search indtast kap eller tid
og så kan den kan opgraderes med en ny firmvære
pris 800-1000 kr det er sku billigt

Accepteret svar
Fra : MaF1a

Modtaget 100 point
Dato : 06-01-05 19:47

Køb modellen over, den hedder KiSS DP-450, den gør det ikke, den koster godt nok 1500 på edbpriser.

Kommentar
Fra : onetime

Dato : 06-01-05 19:59

Husk på de fleste ikke r kode fri.
Dog lever MM-vision i roskilde den kodefri og sælger dvd kode fri for 999 kr. dp1000
http://www.mm-vision.dk/partner/affiliates.asp?
Kan anbefale den.
Og hvorfor betale 500 kr mere for at kunne stoppe filmen.....??Kan man ikke bare bruge pause??

Kommentar
Fra : onetime

Dato : 06-01-05 20:01

sry mit< link : http://www.mm-vision.dk

Kommentar
Fra : MaF1a

Dato : 07-01-05 01:13

KiSS DP-450 er seriøst MEGET bedre,, tro mig, jeg har haft dp-1000 og den er altså ikke af samme kvalitet.. ikke hvis man leder efter god levering af lyd og billede kvallitet. dp-1000 har vist ikke RGB tilslutning, og det er virkelig vigtig hvis du vil følge med i billedekvaliteten.. tro mig,, der er forskel.

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 07-01-05 10:32
Kommentar
Fra : MaF1a

Dato : 07-01-05 23:29

yep.. men jeg lover dig, du går ikke galt i byen med en DP-450,, kender et par der er blevet skuffet over deres dp1000 og den anden smalle KiSS kan ikke huske hvad den hedder..

Godkendelse af svar
Fra : janinna

Dato : 12-01-06 11:04

Tak for svaret MaF1a.

Kommentar
Fra : onetime

Dato : 12-01-06 13:52

Til MaF1a. Nu er det et gammelt spørgsmål, men hvis du stadig kender nogle med den kiss 1000, og er utilfresse med den, forstår jeg dem godt, for det firmware den bliver leveret med er ikke godt, men et kig forbi kiss hjemmeside og downloade det opdateret firmware løser alle problemer med kiss 1000. Men nu er der jo kommet flere på market, med net kort og trådløst net kort til små 1500 kr, samt en harddisk på 40-300 Gb.
Står selv og vil købe : KiSS Player DP-1504 med netkort og trådløst netkort, samt 40 GB hardisk, til 1749 KR ::))