/ Forside/ Karriere / Job / Jobsøgning / Spørgsmål
10  bluesky 305
Job i Odense.
Fra : kurtemu
Vist : 427 gange
40 point
Dato : 04-01-05 13:33

Hej

Jeg er 21 år og jeg står og mangler et arbejde i odense (helst lige omkring odense c).
Er der nogen der kender nogle firmaer som kunne være værd at kontakte? Jeg tænkte på noget lager eller industri, jeg har ikke truckcertifikat, men lastbil og hængerkort har jeg...

Kommentar
Fra : Frederik_Gren

Dato : 04-01-05 16:57

hej kurtemu

Kan du ikke prøve nogle af de jobportaler, der er på nettet? Nogle af dem er ret præcise med arbejdsstedets placering, kvalifikationer mm.

mvh

Frederik

Kommentar
Fra : kurtemu

Dato : 04-01-05 19:26

Dem har jeg prøvet og det er begrænset hvor mange annoncer der henvender sig til mig. Men jeg har fundet ud af der er større chance for job, hvis man søger en masse steder hvor de ikke har annonceret. Så kan man være heldig at de netop har brug for en. Men jeg tjekker selvfølgelig alle jobportalerne.

Så hvis du kender nogle firmaer i odense hvor der måske er en chance for job ville jeg være taknemmelig.

Kommentar
Fra : Amanyhansen

Dato : 08-04-05 11:41

Hej,
My name is Amany Hansen, i am not danish , but i am trying to search for a job for my danish friend, he really needs help , and i promised i am gonna help him by anyhow ,
he wants to be a home seller(sælger), he is 18 years old , his name is Martin Brobyskov Jepsen, he needs to work one year in Odense then he could gets his education in that field that he likes it so much , please help him to find a job ,
his mobile number is :60172279, please contact him and i will be really thankful.

Kommentar
Fra : Miranda24

Dato : 02-06-05 01:28

hej
Du kan prøve vikarureauer, Temp Team er den bedste,du kan komme op tl at arbejde som vikar,men det kan ske atdu kan finde fastarbejde. prøv www.temp-team.dk og søge under odense.