/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Spørgsmål
10  piaskov 789
hurtig hjælp.... (drenge og p-piller)
Fra : 10.Totti
Vist : 2554 gange
29 point
Dato : 03-01-05 21:15

hva sker der hvis en dreng tager en p-pille

Kommentar
Fra : Trinethk

Dato : 03-01-05 21:17

der sker ikke det helt store hvis det kun drejer sig om en enkel.
Ja, der sker faktisk intet

Kommentar
Fra : 10.Totti

Dato : 03-01-05 21:18

har hørt man får stiv pik

Kommentar
Fra : dova

Dato : 03-01-05 21:19

Næ du, så var det nok ikke nødvendigt at nogen skulle give rigtig mange penge for Viagra hvis man bare kunne give dem en P-pille i stedet.

mvh dova

Kommentar
Fra : Trinethk

Dato : 03-01-05 21:21

ja,,, men det er hvist lidt en skrøne,,, om ikke andet skal der flere til end kun en enkel.
Men man skal ikke forsøge sig med det.
Hvis den bliver stiv, er det nemlig ikke sikkert man lige kan få den ned igen. Det kan godt gøre ondt :( Hvis det drejer sig om lang tid.

Kommentar
Fra : 10.Totti

Dato : 03-01-05 21:25

jamen ska knep

Accepteret svar
Fra : Trinethk

Modtaget 39 point
Dato : 03-01-05 21:49

hvis du har problemer med at få den til at blive stiv, kan det være fordi du ikke er så langt i puperteten.
Men derfor kan man godt havde sex. Man behøver jo ikke bolle for at havde sex. Man kan også bare nusse og røer ved hinanden.
Men at tager P-piller for det. Det er en dårlig ide.
Du giver dig selv en masse kvindelige homoner, og for man for mange af dem, kan man begynde at udvikle bryster.
Så hold dig fra det :)

Kommentar
Fra : smor20

Dato : 03-01-05 22:03

hmm... Tror du skal holde dig fra p-pillerne .. de virker ikke.. har en ven der har prøvet .. intet skete

måske skulle i prøve at nusse lidt i stedet for .. det hjælper altid

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 03-01-05 22:51

heh jeg har altid hørt det modsatte altså at den ikk kan blive stiv..

Godkendelse af svar
Fra : 10.Totti

Dato : 03-01-05 23:29

er altså ik fordi den ik vil blive stiv :P men kæresten var her lige så syntes det ku være sjovt og prøve

Kommentar
Fra : hansp

Dato : 04-01-05 00:07

du er fanme en klovn syntes du ikke

Kommentar
Fra : Lilleclaus

Dato : 04-01-05 00:40

hej Totti
ja du er vel i alder hvor der skal ekspermiteres ..men hvor dosk kan man da være når og hvis du som dren/mand tager p pille til kvinder ...der er ren faktisk p piller til mænd undervejs..dem kunne du jo prøve i stedet når de en gang kommer på markedet

En gruppe forskere, ifølge tidsskriftet Nature, har haft held til at blokere sædlederen hos mus ved at hæmme et gen kaldet P2X1. Resultatet af genmanipulationen var en nedsættelse af fertiliteten med 90%.

Det er jo godt nok, men så må vi jo håbe at kvinderne stoler så meget på os mænd, at de tør lade ansvaret glide over på os. Hvis han sjusker, bliver hun gravid

mvh Lilleclaus

Kommentar
Fra : Trinethk

Dato : 04-01-05 19:19

Lilleclaus < Er du fra fyn ? Ikke ret mange bruger udtrykket Dosk ;) hehe...

Kommentar
Fra : Lilleclaus

Dato : 04-01-05 20:30

næææ jeg er født på djævleøen ...og bor PT på Djuresland

Kommentar
Fra : Trinethk

Dato : 05-01-05 00:28

Nååå... Men Djuresland har jo også snie forbindelser til det sydfynske ;)