/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Børn / Spørgsmål
10  jeb3 1067
Stine
Fra : stineemma2
Vist : 620 gange
40 point
Dato : 03-01-05 17:35

Hvilke karakteristika kan man sige om en pige ved navn STINE? Født 11.01.1993.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 03-01-05 17:37

At hun bliver 12 år på onsdag om en uge.

//bentjuul

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 03-01-05 17:44

og er født i Stenbukkens stjernetegn på latin Capricornus, men er ellers ikke klar over hvor du vil hen.

//bentjuul

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 03-01-05 17:47

stineemma2 - hvad vil du egentlig frem til med det spørgsmål ??????

Kommentar
Fra : dova

Dato : 03-01-05 18:13

Ved ikke om du kender noget til kinesisk astrologi, men det bygger på 12 dyretegn, som hver efter tur behersker et år.
Og ud fra det, har en person født den dato og årstal, Aben som sit dyretegn.
Og der gives så nogen egenskaber til en abe, både positive og negative.
En abe er intelligent, munter og selskabelig, selvtillidsfuld og fuld af livsglæde. Selvstændig, snaksom og underholdende.
Men til de dårlige sider hører ord som svigefuld, jaloux, manipulerende, og selvoptaget med en elastisk samvittighed.

mvh dova

Kommentar
Fra : ibenboel

Dato : 03-01-05 18:15

Jeg tror Stine er udledt af Christine/Kristine så se evt. her

http://www.mammanettet.com/design.php?side=navn/jente_c

Kommentar
Fra : justuniverse

Dato : 03-01-05 19:16

Jeg mener (som ibenboel) at Stine er udledt af Kristine
Men hvis jeg ikke tager fejl er Kristine igen (ligesom f.eks. Kristian) udledt af Kristus.

Det er meget normalt i historien at man navngiver sine børn efter diverse fremtrædende figurer. Ikke fordi jeg synes sammenligningen gælder andet end videregivelse af navne kan jeg nævne, at der f.eks. er en del iranere, der hedder Osamar....

Personligt ville jeg vælge at kalde min pige Stine frem for Osmine (eller hvad det kunne blive til)

Kommentar
Fra : NULDERTROLD

Dato : 03-01-05 20:07

du kan jo også prøve at gå ind på denne her side http://www.newastro.dk/Tydning/tydning2a.php

Kommentar
Fra : NULDERTROLD

Dato : 03-01-05 20:10
Kommentar
Fra : NULDERTROLD

Dato : 03-01-05 20:11
Annuller spørgsmålet
Fra : stineemma2

Dato : 16-01-07 21:53

Spørgsmålet er over 2 år gammelt