/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
suzuki dm 50
Fra : Nikker
Vist : 339 gange
50 point
Dato : 02-01-05 22:57

hej , en af mine venner har en suzuki dm 50 .
Noget af stempelt er knækket af , noget af bunden er knækket af . der hvor der går de to ud i enden , håber i forstår hvor det er knækket

håber i kan hjælpe

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 02-01-05 23:09

Så må han jo købe et nyt stempel, ved feks. thansen. ellers styrer stempelet jo ikke ordentlig.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : rpje

Dato : 03-01-05 09:01

Nå så der er en der har trådt på kickstarter mens cylinderen var afmonteret??.
Af en eller anden årsag kan man ikke købe et løst stempel hos Thansen. Umiddelbart er det nok en fejl. Nu plejer jeg nu heller ikke at købe det der. Men hos Protuna (som også er THansen) kan det faktisk købes, det er dog en smule modificeret. Da skørterne er forkortet med omkring 4 mm. (Fabriks hakket om du vil). Men det gør det ikke dårliger, man skal nok forvente at maskine kan køre omkring 40-42 Km med en standart gering.

Protuna
http://www.protunahandels.de/products.asp?c=29863712&n=19065864#xy

Hvis det er et standart cylinder skal var nr. 20040100 benyttes.

MV.
Peter Jensen

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 03-01-05 14:49
Kommentar
Fra : rpje

Dato : 03-01-05 14:55

Krumtab og plejlstang????. logik er engang imellem en mystisk størrelse. Jeg må bide I det sure æble…

MV.

Peter Jensen