/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
united dvh 5083 kan ik få lyd i 3 af høj~
Fra : mogley
Vist : 742 gange
20 point
Dato : 02-01-05 21:50

jeg hfik mig et dvd/surround anlæg i julegave, jeg først lige har sat op på værelset
det hele er på plads højtalere i hver hjørne centeren i midten og subwooferen på gulvet ved siden af tvbordet.

jeg har prøvet med flere forskellige dvd film, den indbyggede radio og musik cdere

jeg kan ik få lyd i rear speakers og center speakers, i setup er rear/center speakers fadet så man ikke kan vælge small eller large speakers.
manual har jeg ikke for dem der gav mig anlæget har mistet den pist forsvundet.

/mvh danni plougmann

Accepteret svar
Fra : Mads1980

Modtaget 30 point
Dato : 02-01-05 22:10

Hej Danni

Aner ikke om dette kan hjælpe, jeg sidder med en Prosonic dvd, men tror måske jeg ved hvad der er problemet.

Du skal ind i højtalersetup menuen (der hvor Rear og Center er "faded)

Under "Mixe ned" skal du vælge en af de andre en "stereo" så burde dine Rear og Center højtalere komme frem så de er justerbare.

Håber det virker.

Mads

Kommentar
Fra : Mads1980

Dato : 02-01-05 23:06

Hej igen..."setup" - "højtaler setup" - "mixe ned" - Frakoblet...

Godkendelse af svar
Fra : mogley

Dato : 02-01-05 23:10

Tak for svaret Mads1980.