/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
gammelt ringenes herre spil
Fra : SlowPols
Vist : 238 gange
25 point
Dato : 02-01-05 14:52

Hej! Jeg hedder Niels og jeg har et gammelt ringenes herre 1 spil til computer! Jeg kan ikke finde ud af det! Er der nogen der kender en hjemmeside som giver hjælp til hvordan man kommer igennem dette spil?
Hilsen Niels

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 02-01-05 17:13

http://support.ea.dk/
du kan skrive til dem så hjælper de dig - eller ringe - telefonnr står også samme sted

Kommentar
Fra : SlowPols

Dato : 02-01-05 17:17

Nej det er ikke et af de nye spil! Det er et meget gammelt spil fra starten af 90'erne det er vist nok lavet interplay!
Men alligevel tak

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 02-01-05 17:30

ok da - har ikke hørt om ringenes herre helt tilbage fra der

Kommentar
Fra : kaos_kristian

Dato : 02-01-05 17:43

her

www.the-spoiler.com/RPG/ Interplay/lord.of.the.rings.1.html

Kaos

Kommentar
Fra : kaos_kristian

Dato : 02-01-05 17:45

hmm... bare kopier hele adressen den vil tilsyneladende ikke af sig selv...
Rent faktisk er der ligeledes en to'er i den serie. men da den ikke solgte specielt godt blev 3'eren annuleret.

Hygge hejsa
Kaos

Kommentar
Fra : SlowPols

Dato : 02-01-05 19:52

Tak for det! Nu kan jeg endelig komme videre i spillet!

Niels

Kommentar
Fra : SlowPols

Dato : 02-01-05 19:53

Og forresten er der så en der kender en side hvor man kan finde en såkaldt walkthrough til 2'eren?

Niels