/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Sangens navn???
Fra : Gogzi
Vist : 415 gange
200 point
Dato : 01-01-05 22:42

Hejsa og godt nytår.
Nå, men vi har haft en del "ufred" i dag på arbejdet. Vi kom til at snakke om en sang fra 80erne (det mener vi alle den er fra). Hvor i en dame et barn synger på skift. på engelsk. Barnet, synger bla "you should believe in god and always do what your mom and dad tells you to". Der bliver remset en hel del op, hvad "DER ER KORREKT".
Håber evt der er en , der kan huske sangen, så kan vi atter spise vores madpakker i fred og ro på arbejdet.
Gogzi.

Kommentar
Fra : olepost

Dato : 02-01-05 00:01

Det ved en af de fem søjler når den når ned i bunden

Kommentar
Fra : dova

Dato : 02-01-05 00:33

Er du helt sikker på det er en kvinde, og ikke en mand med en lidt lys stemme i stedet???

mvh dova

Kommentar
Fra : dova

Dato : 02-01-05 00:43

Nej, det er vist ikke den jeg tænkte på, den linie du omtaler er ikke med i sangen.
Bobby Bare & son med nummeret Daddy what if.
mvh dova