/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
need for speed underground 2
Fra : stevo
Vist : 248 gange
100 point
Dato : 01-01-05 18:16

Hey alle sammen jeg har lige fået need for speed underground 2 totalt fedt men der er bare et problem, det stopper nogle gange når man loader, og det har den gjordt fra start af. Måske kan det være noget med min PC men det er en XP og rimelig god så det....
På forhånd tak....

Kommentar
Fra : ZERox_dk

Dato : 01-01-05 18:21

hvor mange ram her du/hvor mange ram kræver spillet og gb det kan du se på bagsiden af covert

Kommentar
Fra : stevo

Dato : 01-01-05 18:24

spillet kræver 256 MB RAM og jeg ved ikke hvor mange RAM jeg har hvor ser man det henne????

Kommentar
Fra : stevo

Dato : 01-01-05 18:25

eller jo det ved jeg jo godt jeg har 42,1GB

Kommentar
Fra : ZERox_dk

Dato : 01-01-05 18:25

gå ind i kontrolrummet og kick på system

Kommentar
Fra : ZERox_dk

Dato : 01-01-05 18:26

hvor meget plads og du tilbage på din pc

Kommentar
Fra : stevo

Dato : 01-01-05 18:27

jeg har 512 MB RAM

Kommentar
Fra : stevo

Dato : 01-01-05 18:27

der er 42,1GB tilbage

Kommentar
Fra : phg1

Dato : 02-01-05 01:15

prøv at slå nogle af de ting du har til at køre i baggrunden fra ,antivirus,popupstopper,osv tryk ctrl alt delete>joblisten og se hvad du har kørende,det hjælper jo ikke at have mange ram hvis der er nogle programer der bruger det hele.
ligeledes kan du jo prøve at lege lidt med indstillingerne af grafikken prøv at slå noget af det fra,spillet kræver jo sit grafikkort.

Kommentar
Fra : stevo

Dato : 05-01-05 18:21

okay jeg kan prøve