/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
samme ram?
Fra : Chrillemand
Vist : 402 gange
60 point
Dato : 01-01-05 17:47

Jeg står her med 512mb hyperx fra kingston. De er købt hos shg.dk for et halvt års tid siden. Og så var jeg derinde forleden, fordi jeg gerne ville have en ekstra blok, for at undersøgde nærmere. Den blok ar et varenr. som tilsydenladende ikke findes mere hos shg.
Så kiggede jeg på selve "koden" for blokken. Min siger "KHX3200/512" + der står nogle nærmere beskrivelser om rammene. Det nærmeste jeg kan komme inde på shg.dk er "KHX3200A/512"

Så lyder mit spg. på: Ville min blok KHX3200/512 kunne køre dual channel med KHX3200A/512?

Har det stor betydning har det, hastighedsmæssigt, at de ikke er ens, til de er 100% ens, f.eks i en dual channel kit?

Accepteret svar
Fra : snaptil

Modtaget 60 point
Dato : 01-01-05 20:51

http://www.kingston.com/dkroot/
måske vil det være nemmere at stille spørgsmålet til deres support. ingen andre kan vel fortælle forskellen på de to ram.

Godkendelse af svar
Fra : Chrillemand

Dato : 04-01-05 15:28

Tak for svaret snaptil.

Tak, jeg fik snakket med dem, og det produkt jeg ejer, bliver ikke længere lavet, men det alternative produkt ville være det andet jeg nævnte, men til dual channel anbefaler de selvfølgelig dual channel kits! Tak