/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
sange som kan spilles på en enkelt guita~
Fra : alfa
Vist : 461 gange
50 point
Dato : 30-12-04 23:40

Hej. Er der nogen der kender nogle gode sange, helst blues/rock, som lyder godt at spille på en enkelt (klassisk) guitar, som kunne være fedt at spille til en fest og lignende?

Kommentar
Fra : olepost

Dato : 31-12-04 00:20

Undskyl,men kan du spille på to?

Kommentar
Fra : olepost

Dato : 31-12-04 00:20

d

Kommentar
Fra : alfa

Dato : 31-12-04 00:27

Lad mig lige omformulere mig :) mener noget fedt blues eller rock som kun spilles på guitar, uden noget trommer, bas eller lignende

Kommentar
Fra : justuniverse

Dato : 31-12-04 00:43

Man kunne indledningsvist prøve med "Fed Rock" eller "Car-bad Baby" (Shubidua)

Kan i øvrigt også spilles på to (men lad være med at spille de to sange samtidigt. Det vil falde uheldigt ud...)

Kommentar
Fra : mitchinson

Dato : 31-12-04 01:33

ja, "Can't buy me love"-beatles- den tager altid kegler! findes her: http://members.tripod.com/~jpgr_beatles/tabs/files/CantBuyMeLove.txt

Accepteret svar
Fra : DsLemas

Modtaget 25 point
Dato : 31-01-05 11:40

Ja kig lidt på denne side www.tabcrawler.com de har stort set alt indenfor de forskellige musik grene.
Ds.

Godkendelse af svar
Fra : alfa

Dato : 07-01-06 10:25

Tak for svaret DsLemas.