/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
benzin dæksel Til PGO Dr big
Fra : cool_boy12
Vist : 1118 gange
240 point
Dato : 29-12-04 22:30

Hey

jeg har lige købt en knallert som mangler benzindæksel. Det er bare en plasticlåg med lås. Er der nogen der ved hvor jeg kan få fat i sådan en. Plzz det vil være til store hjælp.

Godt nyt år

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 29-12-04 22:55
Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 29-12-04 23:25

Ja Palle, det er squ nok de 200 nemmeste point du nogensinde har tjent. Overvejet at abonnere på emnet. Arne

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 29-12-04 23:41

Ja, ja, de er da ikke uddelt endnu?
Forøvrig, er min viden jo ikke "kun" fra 1940, med mobylette: http://www.geocities.com/veteransjov/mobylette1.html
Men også af lidt nyere dato. Ha ha, så du har Kan du gætte hvad?

VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : tiemaster

Dato : 30-12-04 00:07

tror ik det er det han han mener..... desværre.....det er ikke sådan et der sidder på en big...

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 30-12-04 00:21

tiemaster

Så fortæl hvad det er?

Palle

Jeg skal nok lade være. Men du skal lige vide at min 45-Scooter PGO blev stjålet den 21 dec. Så nu er jeg tilbage på cyklen. I hvertfald for en tid. SURT SHOW.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 30-12-04 00:25

Palle

Det der med

Kunne jo være en af de moderne cykler med hjælpemotor?

Eller HWA?

Kommentar
Fra : rpje

Dato : 30-12-04 00:56

For guds skyld cool_boy12 skal bruge et benzin dæksel. Og ikke et træ at pisse op af. cool_boy12
Jeg må undskylde på alles vegne.

Godt råd lydt til palle

MV.
Peter Jensen

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 30-12-04 01:12

Kære Peter

Hvad fanden gør du i denne tråd? Palle har sagt det, og så brugte jeg lige tråden til en personlig bem. til Palle.

Din seneste bem. er jo totalt utidig. Hvem andre end dig har nævnt et træ at pisse op ad (ikke af).
Du skal ikke undskylde på Palles og mine vegne. Du skal kun undskylde på dine egne vegne, fordi du bragte dit indlæg.
Tag dig nu sammen Peter Jensen.

Du kan jo godt.

Kommentar
Fra : rpje

Dato : 30-12-04 01:16

Benzin dæksel

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 30-12-04 01:24

Det er accepteret -

Har du haft en dejlig Jul Peter? Og hvad har du af planer for Nytårsaften?

Kommentar
Fra : rpje

Dato : 30-12-04 01:33

Tak skal du ha arne !!!! Og i ligemåde.
Julen var cool dog uden sne, men det er set før.
Familien er på plads no. one. Masser af papnæser og trut horn. (Tja der fik du mig det var ikke et knallert horn)

Godt nytår.

MV
Peter Jensen

Kommentar
Fra : tiemaster

Dato : 30-12-04 11:30

cool boy det er fører vist ik til noget... låget du mangler kan du købe hos din knallert forhandler det er nok lidt dyrt... men man skal jo ha det...

Kommentar
Fra : cool_boy12

Dato : 30-12-04 16:14

Hey

pallebhansen: Det er ikke sådan en jeg mener, den du viste mig kan ikke side på min.

tiemaster: jeg gider bare ikke købe den fra en forhandler da det koster alt for meget, vil heller købe det brugt eller via nettet.

God Nyt år alle sammen

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 30-12-04 19:15

Hvorfor skulle den ikke kunne sidde på din tank, du kan da prøve den og få pengene tilbage hvis den ikke passer.
Det kan godt være den ikke ligner den orginale plastdæksel, men THansen sælger den da til Dr.big.?
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : cool_boy12

Dato : 30-12-04 21:55

Den skal jo slet ikke være sådan. Det er ligesom en låg, oven på bezindæksel hvor der er lås på. Jeg kan jo slet ikke brug den dæksel. den du viste mig,den skal drejes også låses den, men hvis jeg sætter den på min kan den slet ikke låses.

Kommentar
Fra : tiemaster

Dato : 30-12-04 22:06

hey cool boy hvis du har en profil på scootergalleri så prøv og spørge derinde der kan man næste købe alt til scooter...

Kommentar
Fra : cool_boy12

Dato : 30-12-04 22:29

Jeg har en profil, men da min scooter ikke er tunet, kan jeg desvære ikke oprette den der. Det er det der er problemt.

Kommentar
Fra : tiemaster

Dato : 30-12-04 22:37

det er da ik noget problem den ikke er tunet det er min da heller ik??????

Kommentar
Fra : cool_boy12

Dato : 30-12-04 22:42

jeg har prøvet mange gange, men bliver afvist hver gang,men det var med min Yamaha Jog. Kan du måske spørge om det og hvis du fandt en side eller en der vil sælge den får du 300 point, men du skal lige fortale mig hvordan man overføre de point, har nemlige ikke prøvet det før. Jeg har også en anden problem, hvis der er nogen der kan hjælpe mig. Nå jeg lægger nøglen i min Dr Big så kan jeg ikke gøre noget som helst, altså jeg kan ikke dreje den eller andet, er der nogen der ved hvad problemt er?? Plzz Help me :(

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 30-12-04 22:42

Nej, men det kræver en lidt "sej" maskine, for at opnå de 50 stemmer/point, for at kunne blive sat der ind.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : tiemaster

Dato : 30-12-04 22:58

hhhhmmmm problemet med nøglen lyder lidt som om det ikke er den rigtige nøgle du har fået med.....

Kommentar
Fra : cool_boy12

Dato : 30-12-04 23:01

jo jo, jeg kunne godt tænde den og alt med nøglen. Men så skulle jeg indefor så jeg låst rattet,men jeg tror at der er nogen der har prøvet og stjæle den før jeg køber den fordi rat låset er i stykker, så efter at jeg låste rattet og tog nøglen ud så kan jeg ikke dreje nøglen igen

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 31-12-04 19:38

Jeg tror bare, du enten trykker tændingslåsen med nøglen for langt ned, eller ikke trykker hårdt nok ned.
Du skal hjælpe lidt ved at vrikke lidt med styret, da ratlåsen kan klemme lidt.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : cool_boy12

Dato : 31-12-04 19:41

Har prøvet, men det hjælper ikke. Andre Ider ??

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 31-12-04 20:27

Det er nok, et fjols, der har vredet hårdt i styret, medens du var inde, så palen der går ind i styrstammen er blevet skæv.
Altså din nøgle er ok, så du skal have tingene skilt af, for at frigøre låsepalen for ratlåsen.
Men du kan da prøve at komme til at spraye WD40 eller Pronto, eller rustløsner op mod palen.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : cool_boy12

Dato : 31-12-04 23:08

Jeg har prøvet og skille front skjolden af. Men jeg kan ikke skille låsen af, men altså det du mener er at jeg skal skille låsen også hvad??

Godt Nyt ÅR ;=)

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 01-01-05 03:14

Næ, du skal bare ind mellem låsen og styrstammen, for at se om du kan sprøjte noget ind på den tap der går fra låsen og ind i et spor i den bevægelige del af styrstammen, måske prøve at hjælpe den ud medens du drejer nøglen. Men den er godt beskyttet af stålpladen, der hører med til låsen. Så det nemmeste er måske alligevel at skrue hele pladen af (Med låsen).
VH Palle Hansen

Annuller spørgsmålet
Fra : cool_boy12

Dato : 08-01-06 00:25

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullere derfor dette spørgsmål