/ Forside/ Teknologi / Udvikling / PHP / Spørgsmål
10  Interkril.. 1146
Spørgeskema
Fra : reneholm
Vist : 442 gange
200 point
Dato : 29-12-04 17:49

Hej med jer

Nogen der ved hvor eller har en kode til at oprette spørgeskeaer hurtigt, der skal være både tekstfelter og afkrydsningsmuligheder og det skal sendes som en mail til slut

Kommentar
Fra : punkler

Dato : 29-12-04 19:00

prøv denne side www.dubidu.dk

MVH
Thomas

Kommentar
Fra : punkler

Dato : 29-12-04 19:00

prøv denne side www.dubidu.dk

MVH
Thomas

Kommentar
Fra : reneholm

Dato : 29-12-04 19:06

jo men det må helst ikke koste noget..

ellers nok den rigtige ide

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 29-12-04 20:08

Det kan laves i html:

www.betterperformance.dk/godnat.htm

Kommentar
Fra : reneholm

Dato : 29-12-04 20:12

jo men hvordan laver jeg den har lavet et forsøg med fejl... kunne ikke sendes åbnede bare mit mailprogram

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 29-12-04 22:15

Jeg fik en respons med et tomt skema, mon ikke det var fra dig?

Jeg kan ikke huske om jeg har fået den til at linke videre til en anden side, hvis jeg ikke har det vil der opstå en fejl, men det kan du se i kildekoden

Kommentar
Fra : reneholm

Dato : 29-12-04 23:12

det er et godt spørgsmål mener ikke jeg ramte sende knappen... ved det dog ikke 100%

Kommentar
Fra : jeppebundsgaard

Dato : 30-12-04 16:54

Du kan også bruge et CMS (Content Management System) - jeg har selv udviklet SmartSite Publisher. Det er gratis for private.

Med det kan du lave input og kalde det frem i tabeller eller i den løbende tekst (Fx kan du spørge hvad den besøgende hedder og så skrive på næste side: Velkommen navn). Det er meget let at bruge og kan tilpasses netop som du ønsker. Se mere her: www.smartsitepublisher.dk.
Mvh
Jeppe