/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
Friends complete collection season 1-10 ~
Fra : enus
Vist : 403 gange
121 point
Dato : 27-12-04 21:27

Hej!

Overvejer stærks at købe den nye Friends box.

Er der nogen der ved noget om hvordan de forsk. covers ser ud og om der er ex. materiale med osv.?? Nogen der har købt den? Hvad er boxen lavet af?

På forhånd tak!!

Mvh. Sune.

Kommentar
Fra : m86

Dato : 28-12-04 01:03

Boxen er lavet af pap så vidt jeg ved...
den er lavet således at den ligner et skab, og når man vil åbne den er der låger i den foran.
Jeg har ikke set coversne indvendigt, desværre....

Kommentar
Fra : tbayj

Dato : 07-01-05 14:32

Hej, der er ikke ekstra materiale med. Men der er Danske undertekster.! Du kan købe den på www.dvdoo.dk for 1999 kr. Der er 30 disk og jeg synes helt bestemt at det er pengene værd. Men måske falder den i pris. Kig i den blå avis.
mvh Tbay

Kommentar
Fra : enus

Dato : 12-01-05 19:56

Ingen ekstramateriale? Er du sikker? Har du den selv, hvordan er coverne?

Kommentar
Fra : Nik_

Dato : 04-02-05 16:48

Jeg er også meget interesseret i den, hvor er det bedst og billigst at købe den?? Er lidt tilbageholdende med at købe over nettet, men det er ligesom nødvendigt denne gang..

Kommentar
Fra : Nik_

Dato : 04-02-05 16:54

Hvis man køber den på dvdoo, får man den så fra amerika eller har de hentet dem hjem eller hvad?

Kommentar
Fra : tbayj

Dato : 04-02-05 17:50

Danmark

Kommentar
Fra : enus

Dato : 06-02-05 19:02

TP-musikmarked der følger en hardback bog med som extrabonus.