/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
MP3- AFSPILLER
Fra : ivanovic1
Vist : 639 gange
30 point
Dato : 27-12-04 13:16

Kommentar
Fra : ivanovic1

Dato : 27-12-04 13:18

Lige en ting mere.

4. Er der nogle "ulemper" jeg skal være opmærksom på?

Ivanovic

Kommentar
Fra : ivanovic1

Dato : 27-12-04 13:19

MP3-afspilleren skal primært bruges til at høre mp3 musik på :)

Ivanovic

Accepteret svar
Fra : jonassr

Modtaget 40 point
Dato : 27-12-04 13:40

Den mp3 afspiller du har fundet der er ok.. og hvis du finder den billigere andre steder kan du sige det til elgiganten og få penge tilbage sådan er deres regler.. men måske ville det være smart at have radio i.. men nu ved jeg jo iek hvor meget du lytter til radio.. En af mine venner har lige fået den der mp3 afspiller her og han er meget glad for den og det er rigtig god lyd du får i den..

Godkendelse af svar
Fra : ivanovic1

Dato : 29-12-04 15:16

Tak for svaret jonassr.

Kommentar
Fra : jonassr

Dato : 29-12-04 22:07

helt iorden skulle det være en anden gang