/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Siemens CX65 - IrDA
Fra : Kanduikke
Vist : 515 gange
200 point
Dato : 26-12-04 18:48

Jeg har købt en USB - IrDA, jeg har slået IrDA til i mobilen under Dataforbind.
Men jeg kan stadig ikke få forbindelse imellen PC og mobil, er der nogen der kan hjælpe..??

Styrersystem PC: XP Home

Mobil: Siemens CX 65

Mvh. og Godt Nytår

Kanduikke

Accepteret svar
Fra : Calleman

Modtaget 200 point
Dato : 26-12-04 20:41

Hej.
Fremgangsmåden er at du sætter telefonen foran det infrarøde øje (med infrarød slået til).
Herefter skulle computeren gerne selv fortælle at en infrarød enhed er fundet.
Sker dette ikke, tror jeg du skal checke at din infrarøde enhed er installeret korrekt.

[Calle]

Kommentar
Fra : rense

Dato : 27-06-05 13:09

hvis du har slået din irDA til kommer der en lyserød ting der lyser oppe øverst i skærmen

Godkendelse af svar
Fra : Kanduikke

Dato : 12-09-05 20:24

Tak for svaret Calleman.