/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Nye sikkerhedseler til Ford Transit
Fra : mango
Vist : 499 gange
200 point
Dato : 26-12-04 13:00

Min hund har ædt 2 hold sikkerhedsseler bagi Forden...
Hvad koster det at få nogle nye i?

Årgang 2001

Kommentar
Fra : pims

Dato : 26-12-04 13:46

Prøv at spørge ophuggeren, der kan du spare en del. Hilsen pims.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 26-12-04 15:21

hmmm mango - du ved hundes opførsel afhænger jo af deres mennesker - ville også anbefale ophuggeren rent umiddelbart - men aner jo intet om biler

søg og du skal finde

Kommentar
Fra : mango

Dato : 26-12-04 15:27

mirit ..ja det ved jeg ski alt om...

Har også spekuleret over, hvor det er jeg sætter sikkerheden på spil?..

Kommentar
Fra : mango

Dato : 26-12-04 15:31

og forresten..jeg har tænkt mig at spørge ophuggeren..og jeg har søgt..
Det var egentlig hvis der var nogen som havde en ide om hvad det koster.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 26-12-04 15:33

mango hvad svarede du egentlig på - *GGG* - hund og ophugger - øhhhhh

Kommentar
Fra : mango

Dato : 26-12-04 15:55

Jeg har tænkt mig at spørge ophuggeren*LOL* Ikke om det med hunden!
Og jeg har søgt..på nettet..ikke efter sikkerheden men seler !
*FASAG*
Naiii mirit..der er ingen der kan tage dette spørgsmål seriøst nu!! *LOL*

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 26-12-04 17:26

Dav!

Du kunne jo prøve at søge her: http://www.thansen.dk/

vaxen

Kommentar
Fra : alimak

Dato : 26-12-04 18:33

Jeg betalte 200 kr for seler foran hos ophuggeren.
alimak

Kommentar
Fra : mango

Dato : 26-12-04 18:42

vaxen jeg kunne ikke finde noget..har prøvet at søge på nettet..
Så det er ikke bare dovenskab der gør at jeg spørger her

Kommentar
Fra : hjkofoed

Dato : 27-12-04 00:41

Monter altid nye seler. Brugte kan være skadede uden, at du kan se det.

H-J

Kommentar
Fra : mango

Dato : 27-12-04 01:07

hjkofoed..ja jeg har fået den samme tanke..men tak for advarslen

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 27-12-04 12:33

Sorry Mango... Selvfølgelig har du søgt

Accepteret svar
Fra : pims

Modtaget 200 point
Dato : 27-12-04 15:07

Så har jeg et andet forslag, hos autostumper.dk kan man sende en forespørgsel.
Du skal give så mange oplysninger på din bil som muligt, så kan de finde det meste og de gi'r dig en pris på det. Hilsen Pims.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 27-12-04 15:13

Fra : vaxen Dato : 26-12-04 17:26

Dav!

Du kunne jo prøve at søge her: http://www.thansen.dk/

vaxen

jaaaaaaaaa gør det så kan du starte et fyrværkeri også *GGG*

Godkendelse af svar
Fra : mango

Dato : 27-12-04 23:22

Tak for svaret pims.