/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
PGO Hot 50 Stafferinger ? ?
Fra : slsstyrer
Vist : 1481 gange
50 point
Dato : 22-12-04 20:55

Hej med jer.. er der nogle af jer der ved hvor man kan købe nogle stafferinger til en hot 50.. det skal ikke være fra thansen eller protuna...
på forhånd tak...

Kommentar
Fra : CarstenGP

Dato : 22-12-04 22:13
Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 22-12-04 22:30

Vær lige så venlig at fortælle os hvorfor det ikke må være fra T-Hansen eller Protuna. Det synes jeg da er et underligt forlangende? De 2 firmaer har de bedste og billigste tilbud. Men det kan selvfølgeligt være at du skylder dem penge????

Og hvor meget styrer du SÅ? slsSTYRER?

Carsten - Lad nu for hulen være med at hjælpe den slags småkriminelle. Det er da ikke det Kandu er beregnet til. VEL?

Accepteret svar
Fra : pallebhansen

Modtaget 50 point
Dato : 23-12-04 01:07
Kommentar
Fra : jeansgade

Dato : 23-12-04 10:26

Til Arne.Jacobsen! "Små har også LOV"

Kommentar
Fra : CarstenGP

Dato : 23-12-04 13:26

arne> måske du skulle passe på med dine indicier.
Man har lov at stille spørgsmål uden at man skal beskyldes for at være kriminel.
Hold dig i stedet til smalltalk og dine mudderkastningsvenner.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 23-12-04 13:32

Carsten - Kandu give en fornuftig forklaring på at spørgeren ikke vil handle med T-Hansen og Protuna. Du må da indrømme at det ser lidt underligt ud?

Kommentar
Fra : CarstenGP

Dato : 23-12-04 13:41

Måske fordi det er noget billigt l.o.r.t de sælger.

Fordi jeg ikke handler i Føtex eller bilka giver da ikke dig ret til at antyde at det er fordi jeg har stjålet i deres forretning eller skylder dem penge.

Hvis du ikke kan komme med et konstruktivt svar, så bland dig udenom, med mindre du har håndfaste beviser på dine insinueringer.

Om spørgsmålet er fornuftigt eller underligt, det kan du jo egentlig være ligeglad med.

Det er dig, ikke spørgeren, der er forkert på den...

Kommentar
Fra : slsstyrer

Dato : 23-12-04 14:58

Tak for det karsten og palle.... og nej arne jeg skylder ikk dem penge, er bare røvtrær a dem..!

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 23-12-04 15:55

Selv tak.
Næsten alle forhandlere, har stafferinger, men ikke specielt til hot50.
http://www.haslebanden.dk/links.htm
VH Palle Hansen

Godkendelse af svar
Fra : slsstyrer

Dato : 25-01-05 09:43

Tak for svaret igen Palle :)