/ Forside/ Interesser / Dyr / Katte / Spørgsmål
10  HelleBirg.. 1440
jensoline
Fra : dova
Vist : 768 gange
50 point
Dato : 21-12-04 20:42

Jeg vil MEGET gerne have dig til at komme med en henvisning til, hvor jeg skulle have rådet nogen som helst til at stoppe svesker eller aktivt kul i "stakkels værgeløse dyr".

Med hensyn til ymer eller tykmælk, er det noget der også anbefales af dyrlæger, og jeg har endnu ikke i de mere end 40 år jeg har haft katte, oplevet en der ikke kunne lide det.

dova

Accepteret svar
Fra : creamygirl

Modtaget 60 point
Dato : 21-12-04 21:08

Jensoline blander tingene voldsomt sammen. Tror han/hun mener denne tråd http://www.kandu.dk/dk/spg/56561 - men der anbefaler du dog kun tykmælk og ymer. Det er spørgeren i tråden, der kommer ind på aktivt kul.

Jeg har godt nok ikke haft kat i 40 år - og bør måske derfor afstå fra, at fortælle om min kat bryder sig om tykmælk. Den kunne jo risikere, at blive betragtet som en kat med afvigende adfærd..hehe!

Kommentar
Fra : ans

Dato : 21-12-04 21:36

dova

Fint at du ikke i et nyt "tip" skriver om, hvad du mener.

"Tip" bliver så ofte misbrugt af flere brugere.

Nu kan jensoline jo her forklare sit "tip".

Tror nu nok at han/hun har været lidt for hurtigt på aftrækkeren.

Men det er han/hun jo ikke ene om

Hilsen ans og

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 21-12-04 21:45

Skrev i et tip om hvad jeg mente om jensolines holdning , og er ked af hvis det blev opfattet som misbrug, skrev det der, fordi det skulle stå ved siden af det tip det handlede om............

Men uanset hvordan det nu blivet opfattet, så er min holdning stadigvæk, at Dovas erfaring med katte er stor nok til, at jeg til en hver tid ville tage imod et godt råd, hvis det handlede om mine forkælede katte

Så jensoline, tror du har misforstået et eller andet i tråden, eller som Creamy skriver fået tingene blandet sammen, så prøv at læse den igennem igen

Hilsen Ripley

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 22-12-04 00:00

Det virker lidt, som om Jensoline har noget i klemme med Dova - som så mange andre, der ikke kan lide, de ikke har/får ret og ikke kan forstå, at netop deres svar på et spørgsmål ikke blev accepteret.

I de fleste tilfælde mener jeg også, at Dovas viden er enorm om mange ting. Og selv om jeg ikke altid er enig med hende, har hun min respekt. Jeg ville i hvert fald også lytte, når jeg fik et råd fra dig, Dova. Så mit råd er: spring op og fald ned over Jensoline og alle de andre, der ikke kan klare dig. Du er OK.

Hilsen Jette

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 22-12-04 00:39

dova, helt enig med jette - du må ud på en springtur...
go' tur
...aase

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 22-12-04 00:41

dova, helt enig med jette - du må ud på en springtur...
go' tur
...aase

Kommentar
Fra : Trinethk

Dato : 22-12-04 05:34

Ja, som Jette siger, det kan da godt være man ikke altid er enige, men derfor har du da aligevel min respekt.
Ligesom stort set alle andre herinde har.
Jeg tror ikke du lader dig gå på af det her. Det er du alt for sej til
Ta det med et gran salt.

Glædelig Jul
Til alt og alle

Kommentar
Fra : dova

Dato : 23-12-04 00:19

Nå, men det ser ikke ud til, at jensoline dukker op med en forklaring på det tip, som endda fik 4 stjerner

Men helt klart har vedkommende da rodet rundt i hvem der skrev hvad i det spørgsmål.

Men tak for kommentarerne.

mvh dova

Godkendelse af svar
Fra : dova

Dato : 23-12-04 00:20

Tak for svaret creamygirl.

mvh dova