/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
dvd drev dur pludselig ikke?
Fra : tbayj
Vist : 380 gange
33 point
Dato : 21-12-04 19:34

Jeg har installeret en ekstra HD og dvd drevet virker godt med cd ér. Men når jeg putter en dvd i kan den ikke læse den. Hvad er der galt?

Accepteret svar
Fra : rotw

Modtaget 43 point
Dato : 21-12-04 19:55

sidder stikket ordenligt i

Kommentar
Fra : tbayj

Dato : 21-12-04 20:02

ja, for den kan jo sagtens afspille almindelige cdér

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 21-12-04 20:02

Ekstra HD og DVD sidder på samme kabel.
HD er sat som master.
DVD er sat som slave.
Så bør den selv finde de drivere du havde til den før - ellers rul dem lige ind.

Kommentar
Fra : acronym

Dato : 21-12-04 20:16

Du mangler sikkert et Codec til at dekromprimere DVD'en. Opgrader din Windows media player til v.10 eller download en trail version af f.eks. Ulead DVD player, for at checke min påstand

Kommentar
Fra : olepost

Dato : 21-12-04 21:21

Hmmm , undskyld,er du sikker på det er et dvd drev?

Kommentar
Fra : tbayj

Dato : 22-12-04 08:04

Den har virket indtil jeg satte den nye hd ind. Jeg har dog sat begge HD på samme kabel. Det stod i brugsanvisningen, men skulle det hjælpe at sætte dvd og hd sammen så vil jeg prøve det. Jeg har opdateret mediaplayer, og det hjælper ikke.

Godkendelse af svar
Fra : tbayj

Dato : 07-01-05 14:28

Tak for svaret rotw. Det var ikke lige det som var galt, men jeg har selv fundet ud af det. Så du får for første svar!

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 07-01-05 14:45

Hvad var der så galt??

Kommentar
Fra : tbayj

Dato : 07-01-05 14:51

Jeg aner det faktisk ikke. Da jeg slukkede og startede den op igen, virkede den pludselig og har virket siden :-/ mærkeligt...

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 07-01-05 14:57

okey