/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Mellemstykke på studs
Fra : hvidtiger
Vist : 393 gange
50 point
Dato : 21-12-04 15:25

Er der en der ved hvorfor PGO har et mellemstykke mellem studsen og karburatoren???..Ja for der er en lille gummiring som pakning på mellemstykket (Sort stykke plasik) som skal sidde ind mod studsen og så har karb også en lille gummiring som skal sidde ind mod mellemstykket..Øhmmm nu ved jeg ikke om det bare er mig, men hvis det skulle være en eller anden form for pakning er det da ikke studenterhuen der trykker!....SÅ kan man jo lige så godt smide det mellemstykke ud og sætte karb direkte på studsen da der jo er en gummiring (pakning) på min amalkarb...Men som skrevet stod hvorfor har de det mellemstykke???

Mvh Brian Chr...

Kommentar
Fra : rpje

Dato : 21-12-04 15:30

Der er en pakning, man kan undlade den da der en gummi o-ring på karburatoren, men så skal der kortere skruer i. Der kan opstå en afstands problem til luftfilteret, men hvis du bruger power filter har de ingen betydning.

MV.
Peter Jensen

Kommentar
Fra : hvidtiger

Dato : 21-12-04 15:36

Hmmm ja de er ikke for kloge dem der laver PGOèr nogle gange da!...For hvis den kun er til for at karburatoren kan nå det originale filter hvorfor designer de så ikke en studs der er bare lidt længere!??...*Gg*...Jeg tror også at det måske har noget med de antal mm så den ikke får så meget benzin osv...

Mvh Brian

Accepteret svar
Fra : rpje

Modtaget 60 point
Dato : 21-12-04 15:41

De har producer mange modeller, samtidig med at de benytter mange ens komponenter. Er det nødvendigt med sådan nogle tilpasninger.

MV.
Peter Jensen

Kommentar
Fra : hvidtiger

Dato : 21-12-04 15:43

Ok!....Jeg takker..Men så skal den ihverfald ikke på længere.....

Godkendelse af svar
Fra : hvidtiger

Dato : 21-12-04 15:44

Tak for svaret rpje.