/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
hva hedder den gyser?
Fra : Niqo
Vist : 6310 gange
50 point
Dato : 20-12-04 21:36

nogen som kender den film som er autentisk og handler om kvinde som blir voldtaget af et spøgelse, og hvor spøgelset følger efter hende?

det er en lidt gammel Gyser .

MVH NIQO

Kommentar
Fra : justuniverse

Dato : 20-12-04 21:38

Ømn... autentisk?
Men der er én, der slet og ret hedder "Ghost", som vist indeholder noget af det, du beskriver. Og så er der vist også en 2-er, hvor spøgelset går igen... (eller kommer om man vil)

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 20-12-04 21:40

uhh... jeg kan godt huske den.. man ser en kvinde ligge i en seng og blive voldtaget af "ingenting" - man kan dog se berøring. Den film glemmer jeg ikke, men navnet på den er pist væk. Er den ikke fra firserne?

Vaxen

Kommentar
Fra : Niqo

Dato : 20-12-04 21:43

vaxen : det er præsic den . hvad hedder den :D . hehe

Kommentar
Fra : justuniverse

Dato : 20-12-04 21:47

Jamen, den hedder "Ghost" Den er fra 1990.
Der står lidt her http://giridhar.free.fr/ghost.htm

Kommentar
Fra : justuniverse

Dato : 20-12-04 21:49
Accepteret svar
Fra : justuniverse

Modtaget 60 point
Dato : 20-12-04 21:49

Eller er det slet ikke den?

Godkendelse af svar
Fra : Niqo

Dato : 20-12-04 21:57

Tak for svaret justuniverse. det var nemlig den ;)

Kommentar
Fra : IceCap

Dato : 21-12-04 01:39

Ghost????? Det er da ikke en gyser?

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 21-12-04 11:09

hmm... så var det ikke den, jeg tænkte på. Ghost er jo en romantisk film uden det store gys

Den, jeg tænker på er ældre og en regulær gyserfilm.. Men godt du fandt din film

Kommentar
Fra : Piasen

Dato : 29-12-04 15:09

Det er denne film:
Den Usynlige Forfølger
(THE ENTITY) Med Barbara Hershey.

Et eller andet er ude efter Carla Moran. Det vil have hendes sjæl. Det vil have hendes krop. Og intet kan standse det. Og hun kan ikke flygte fra det. Den usynlige forfølger jager Carla (Barbara Hershey). Hun aner ikke, hvad det er, eller hvorfor det netop har valgt hende, men hun er dets offer. Det plager hende hjemme i soveværelset. Det angriber hende hjemme hos en ven. Det tager magten over hendes bil, mens hun selv sidder ved rattet og er ved at slå hende ihjel. Men den usynlige forfølger vil ikke slå Carla ihjel, for den har helt andre planer med hende.

(sakset fra www.popcorn.dk)