/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
kan ikke overføre sange fra com til ipod~
Fra : BEEAGLE
Vist : 572 gange
85 point
Dato : 19-12-04 18:25

jeg har prøvet og prøvet men jeg kan ikke få sat nogle nye sange ind i itunes bibliotek... jeg aner intet om hvordan det fungerer plz hjælp mig

hlisen BEEAGELE

Kommentar
Fra : JacobS.

Dato : 19-12-04 18:44

Du kan trykke på hjælp ikonet!

Kommentar
Fra : BEEAGLE

Dato : 19-12-04 18:46

jeg har gjort præcis som der står man skal: ctlr+o (tilføj sang til bibliotek) valgt den sang jeg nu vil have. og trykket åben.... der sker ikke en skid!

Kommentar
Fra : JacobS.

Dato : 19-12-04 18:48

hvad så med at fjerne programmet og instalere det igen!
Det kan være i konflikt med windows media player, hvis de begge indeholder den samme sang!
Slet sangen i media player! og prøv igen!

Kommentar
Fra : BEEAGLE

Dato : 19-12-04 18:49

har prøvet det!

Kommentar
Fra : JacobS.

Dato : 19-12-04 18:49

hvad for en del?

Kommentar
Fra : JacobS.

Dato : 19-12-04 18:50

hvad siger den når du overføre en sang til itunes?

Kommentar
Fra : BEEAGLE

Dato : 19-12-04 18:51

at fjerne det ... det underlige er at for 2 dage siden lagde jeg ca 200 sange ind på ipoden, og der virkede det fint!

Kommentar
Fra : BEEAGLE

Dato : 19-12-04 18:51

at fjerne det ... det underlige er at for 2 dage siden lagde jeg ca 200 sange ind på ipoden, og der virkede det fint!

Kommentar
Fra : BEEAGLE

Dato : 19-12-04 18:52

den siger nemlig ikke noget. Det er som om der ikke sker noget!

?

Kommentar
Fra : JacobS.

Dato : 19-12-04 18:52

prøv at slette den i media player!

Kommentar
Fra : JacobS.

Dato : 19-12-04 18:54

hvad med at slette det! genstarte compurteren! hent itunes fra nettet! har du prøvet det?

Kommentar
Fra : BEEAGLE

Dato : 19-12-04 18:54

det kan da ikke have noget med at gøre for de 200 sange jeg overførte var alle i media bib.... nå jeg prøver alligevel!

Accepteret svar
Fra : JacobS.

Modtaget 95 point
Dato : 19-12-04 18:56

ja gør lige det!
Det er mærkeligt nok! men det kan godt ske at det lige pludselig slår klik for programmet!

Bruger du en ipod?

Kommentar
Fra : BEEAGLE

Dato : 19-12-04 18:56

nvm har prøvet at slette og alt det der !!
jeg bruger bare et andet progra.

Kommentar
Fra : BEEAGLE

Dato : 19-12-04 18:58

ipod self!

ok

Kommentar
Fra : JacobS.

Dato : 19-12-04 19:00

hent det her: det kan sku det hele! her er de filer den konvertere:wav, mp3, ogg, flac, aac, wma, au, aiff, ogg, msv, dvf, vox, atrac, gsm, dss and other formats into mp3 or wav.

Hent det her:http://www.nch.com.au/switch/index.html

Godkendelse af svar
Fra : BEEAGLE

Dato : 19-12-04 19:01

yes sir nu virker lortet igen....

Tak for svaret JacobS

Kommentar
Fra : JacobS.

Dato : 19-12-04 19:06

slettede du programmet, genstartede computer, hentede det igen og instalerede det? var det du gjorde?