/ Forside/ Interesser / Dyr / Hunde / Spørgsmål
10  vaxen 2670
Turid Rugaas, kursus i Danmark
Fra : Aabfan
Vist : 548 gange
50 point
Dato : 19-12-04 17:58

Jeg har læst forskellige steder, at Turid Rugaas har en et-årig uddannelse/kursus inden for hundeadfærd m.v., samt at hun nogle gange afholder dette kursus i Danmark også.

Jeg søger derfor hendes e-mail for at høre, hvorvidt det vil være muligt at blive optaget på kurset engang ud i fremtiden.

Det har ikke været muligt at finde hendes mail på hendes hjemmeside (www.turid-rugaas.no) og ej heller på www.turidrugaas.com

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 19-12-04 18:07

Hej, hej, hej, Aabfan...
Gå ind på hjemmesiden igen (.no) Oppe i højre hjørne sidder der en lille hund med et skilt: "e-mail me".
Klik på den, og VUPTI!

Accepteret svar
Fra : Birgitta

Modtaget 60 point
Dato : 19-12-04 18:08

turidrug@frisurf.no

Godkendelse af svar
Fra : Aabfan

Dato : 19-12-04 21:04

Ups, det havde jeg slet ikke opdaget :$

Mange tak :)

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 20-12-04 10:23

Tak for accepten af mit svar, og god fornøjelse med kurset..