/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Hmm...andreas.
Fra : takskaldeha
Vist : 346 gange
25 point
Dato : 19-12-04 17:49

Er der nogen der kan hjælpe mig?
Jeg leder efter en dansk rockmusiker. Han skulle være omkring de tredive år og hedde Andreas i virkeligheden. Hmm...så det er kunstnernavnet jeg leder efter.
Håber nogen ved det
Ved ikke om han er forsanger eller om han er en del af et band. Spiller efter sigende guitar, synger og producerer.

Tak skal I ha

Accepteret svar
Fra : dova

Modtaget 35 point
Dato : 19-12-04 17:57

Ved ikke om det her er noget, han er musiker og producerer selv musikken
http://www.broenserud-jensen.dk/

mvh dova

Kommentar
Fra : takskaldeha

Dato : 19-12-04 18:40

Nej...jeg tror det er noget mere ungdomsagtigt...han vil ikke fortælle mig hvem han er

Kommentar
Fra : takskaldeha

Dato : 19-12-04 18:41

men ellers et godt bud

Kommentar
Fra : dova

Dato : 19-12-04 18:50

Kan du ikke skrive lidt nærmere om hvor du har hørt om vedkommende o.s.v.
mvh dova

Kommentar
Fra : takskaldeha

Dato : 19-12-04 18:56

Min veninde har mødt ham gennem en ven...fået hans web adresse og et billede af ham...har så skrevet med ham over nettet...
han har sagt at han er musiker, men vil ikke sige hva hans kunstnernavn er, fordi han siger at hun så vil have en masse forudfattede meninger om ham.
lyder meget mystisk.

Kommentar
Fra : takskaldeha

Dato : 19-12-04 18:57

Hun bad mig prøve herinde...måske var der nogen der kendte ham.

Kommentar
Fra : CarstenGP

Dato : 19-12-04 18:59

Måske DJ Encore, alias Andreas Hemmeth på 21 år ?

Kommentar
Fra : CarstenGP

Dato : 19-12-04 19:00
Kommentar
Fra : takskaldeha

Dato : 19-12-04 19:05

hmm...det var et rigtigt godt bud...Carsten...

Kommentar
Fra : CarstenGP

Dato : 19-12-04 19:07

i kan da sammenligne billeder, om ikke andet *G*

Kommentar
Fra : takskaldeha

Dato : 19-12-04 19:15

Ja

Kommentar
Fra : dova

Dato : 19-12-04 21:56

Nu er ting så heller ikke altid hvad de giver sig ud for at være

En mulig grund til fyrens hemmelighedskræmmeri, kunne jo også skyldes, at det bare er en historie for at gøre sig mere interessant.

mvh dova

Kommentar
Fra : takskaldeha

Dato : 19-12-04 22:56

Ja, det tror jeg også det er, men for at glæde min veninde ville jeg da lige give det en chance.

Godkendelse af svar
Fra : takskaldeha

Dato : 13-03-05 15:28

Tak for svaret dova.