/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Kilerem
Fra : Finseth
Vist : 583 gange
50 point
Dato : 19-12-04 16:25

Jeg har lige købt en scooter, Adly Cat 50 fra 1999. Den blev leveret med en kilerem som ikke passede. Jeg købte en ny hos T Hansen, dimensioner 16,5 x 792. Denne er for kort.
Er der nogen der kan hjælpe med den rigteige længde ????

Kommentar
Fra : rpje

Dato : 19-12-04 17:04

Det skul gerne være den samme som er I en Jog 16.5 * 790, det kun tyde på at de vario der er monteret ikke er orginal men måske en tun part af en art. Måske en polini hvem ved. Prøv at se
http://www.protunahandels.de/products.asp?c=29512330&n=19069603#xy

MV.
Peter Jensen

Kommentar
Fra : Finseth

Dato : 19-12-04 19:44

Hej Peter
Dit Link er samme produktsortiment som T Hansen.
Jeg har nu søgt på scootershop.dk - her ser det ud som (på et lille billede) at den skal være 887 eller 867.

Kommentar
Fra : Finseth

Dato : 19-12-04 20:10

Hej Peter
Lige en ekstra bemærkning - Protuna er T.Hansens selskab som bl.a. sælger ulovlige dele

Accepteret svar
Fra : FoDom

Modtaget 50 point
Dato : 19-12-04 23:18

Så vil jeg lige kommentere at den korrekte længde burde være 16,5 * 867 men så er det eneste problem at der hvor jeg har fundet ud af at den kan købes originalt, koster det lille svin 300 Kr. Nogen der har en idé om hvor den kan fås billigere.. og den første der siger THansen kan ligesågodt lade være ! HAR PRØVET DER !

Godkendelse af svar
Fra : Finseth

Dato : 20-12-04 07:55

Tak for svaret FoDom
Jeg kan heller ikke finde nogen som har en billigere rem end den originale. Så jeg må bide i det sure og betale 300 kr. (det vil jeg også hellere end bøvle mere rundt med T.Hansen og remme der ikke passer)