/ Forside/ Interesser / Helbred / Alternativ behandling / Spørgsmål
10  MuGG3K 570
åre forkalkning
Fra : peterjyde
Vist : 1556 gange
70 point
Dato : 19-12-04 13:54

er der mon nogen der der har hørt om, C Hancke. institut for Orthomolekylær Medicin. De skulle lave en behandling som heder EDTA. Måske der var en der havde været under denne behandling. Hvis dette er tilfældet vil jeg gerne høre om resultatet, for mig er det mærkeligt, hvis det er så godt og sikkert som de skriver, at det offentlige ikke går ind og støtter dem, det ville spare mange mennesker for mange smerter.

Kommentar
Fra : Guild

Dato : 19-12-04 13:57
Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 19-12-04 14:08

Det er måske en forklaring, at kirurgerne er bange for at blive arbejdsløse. Prøv at læse dette link: http://www.gunner-oedum.suite.dk/miskredit.htm
Hilsen Jette

Kommentar
Fra : peterjyde

Dato : 19-12-04 15:39

ja det er uhykkelig læsning, men jeg ved stadig ikke hvad jeg skal tro, der for, må der være nogen som har været igennem behandlingen og det ville være super at hører fra en af disse tidligere patienter, det skal siges at alt har interesse og jeg takker for de første to indlæg, jeg har fået en brucyre fra C Hancke og det lyder også godt, det gjore rosen metoden,akupungtur også zoneterapi, muskel afspending og så vidre også, det koster bare så meget, der for ville jeg blive glad hvis der var en der havde prøvet det.så jeg lader spørgsmålet stå åbent. tak, og alle som har skrevet og alle i andre som læser det, må have en god jul.

Kommentar
Fra : perchris

Dato : 19-12-04 16:03

Jeg har hørt om EDTA allerede for mange år siden gennem læge Kurt Kristensen Århus lægetestcenter
og kun hørt om fantastiske resultater, check dette link.
http://www.medicaltestcenter.dk/
"Det amerikanske sundhedsministerium har bevilget 30 millioner dollars til en dobbeltblindundersøgelse af effekten og sikkerheden af EDTA-behandling på patienter med hjerte- kranspulsårelidelse"
MVH Per

Kommentar
Fra : dova

Dato : 19-12-04 16:08

EDTA er en behandling der fortrinsvis gives til patienter med blyforgiftning.
Og der mente man så at patienter med andre skavanker som f.eks. brystsmerter (måske grundet åreforkalkning) fik det bedre.
Men ud fra hvad man kan læse, kræver det en stærk fysik for at skulle kunne tåle behandlingen.
Og der skal en del undersøgelser til for at behandling kan iværksættes.
http://www.gunner-oedum.suite.dk/edta.html
mvh dova

Kommentar
Fra : peterjyde

Dato : 05-02-05 21:40

Hej med jer alle. der kommer nok ikke mere om åre forkalkning så jeg tror at jeg slutter her. Angående det med point, så ved jeg ikke hvordan de fordeles, men det må blive Per der får dem det var et godt link. men jeg er forbavset over at der ikke er flere der lider aaf åre forkalkning, eller jer skam glad for at der kun er tre her hos kadu.Også en tak til dova for din link.
Hilsen Peterjyde.

Kommentar
Fra : nanahund

Dato : 27-04-05 18:45

Hejsa. Har du prøvet Aesculaforce som er udtræk fra hestekastanien. Det er fra A.Vogel og er dråber som skal fortyndes med vand og ikke særlig dyrt at prøve ca 100 kr til en mdr forbrug. Jeg har selv haft glæde af dette produgt så kan kun anbefale at prøve det, da det hjalp godt på blodomløbet i mine ben.
Mvh Nanahund.