/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Cover til Saybia - These Days are Days?
Fra : Chrillemand
Vist : 755 gange
41 point
Dato : 17-12-04 14:31

Hvor finder jeg et cover til den overnævnte CD?

Vil have link der virker, og ikke dem: "Prøv her" Jeg mener at de der angiver et link, skal have undersøgt det!

Mvh. Chrillle

Kommentar
Fra : Trinethk

Dato : 17-12-04 14:34
Kommentar
Fra : olepost

Dato : 17-12-04 14:40

Nå vil du have et link der virker,du kan selv gå ind og få alt deres møg på din PC,bare skriv cover i google så er der 12543 sider du kan rode med

Kommentar
Fra : fh1dk

Dato : 17-12-04 14:56

søg på google med navnet cover (cd cover), bare pas lidt på, for der er en del sider der åbner 10-50 pop-up vinduer. men denne har tidligere været en god side http://www.mega-search.com/

Kommentar
Fra : pabloj

Dato : 17-12-04 15:15

Chrillemand
Google er en søgemaskine på www
Hvis du skriver hvad du søger efter i søgefeltet, finder den sikkert en masse sider med covers eller hvad du har skrevet.

Jes

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 17-12-04 15:21

Coveret fulgte da med da du købte CD'en....

Accepteret svar
Fra : kaptajnkaber

Modtaget 41 point
Dato : 17-12-04 16:48

Du kunne prøve at gå ned til din pladepusher og se det der, men jeg har ærlig talt aldrig hørt noget om, at Saybia skulle have udgivet noget der hed "These days are days". Hvis du derimod søger efter "These are the days" kan jeg fortælle dig, at der er lidt grønt budskads i siderne af coveret og så står der Saybia med store bogstaver. Håber det kan hjælpe lidt med hvad du søger. Men no disrespect, jeg har altså set mere spændende covers. Jeg ville fx foretrække at kigge på "Things Fall Apart" med The Roots, hvor coveret har en meget stærkere følelsesmæssig udladning.

Kommentar
Fra : Chrillemand

Dato : 17-12-04 21:10

Jeg har brugt googe, dog uden resultat, eller også er det mig der ikke kan finde ud af at bruge den. Men jeg har fundet utallige ubrulige coversider, der opdateres en gang om året, osv.

Og ja, den hedder These are the Days, Sorry! Men det var da tæt på

Men så er der jo ikke andet at gøre end at prøve at følge jeres råd...IGEN!....

Men ellers tak for hjælpen alle sammen indtil videre!

Kommentar
Fra : Chrillemand

Dato : 17-12-04 21:10

Jeg har brugt googe, dog uden resultat, eller også er det mig der ikke kan finde ud af at bruge den. Men jeg har fundet utallige ubrulige coversider, der opdateres en gang om året, osv.

Og ja, den hedder These are the Days, Sorry! Men det var da tæt på

Men så er der jo ikke andet at gøre end at prøve at følge jeres råd...IGEN!....

Men ellers tak for hjælpen alle sammen indtil videre!

Kommentar
Fra : Chrillemand

Dato : 17-12-04 21:11

LAAAAAAAG, jeg kom til at trykke to gange.... Sorry

Kommentar
Fra : Trinethk

Dato : 17-12-04 22:09

Chillermand < se nu mit link ! i det første svar. det linker til deres cover !

Jeg søgte bare direkte på dit spg. og som det første dukkede det op på google :)

Kommentar
Fra : Chrillemand

Dato : 29-12-04 19:29

jo, det ved jeg, men det kan ikke ligefrem bruges til udprintning hvis man skal bruge det i rigtig størrelse! Men jeg har fundet det nu...

Godkendelse af svar
Fra : Chrillemand

Dato : 29-12-04 19:29

Tak for svaret kaptajnkaber. For din rettelse af navnet... det hjalp på resultaterne!