/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Scanner
Fra : Gaardsdal
Vist : 361 gange
100 point
Dato : 16-12-04 21:13

Efter installation af Service Pack 2 virker min Artec AT12 scsi scanner ikke.
Kan det være rigtigt, og er der evt. en løsning på det?

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 16-12-04 21:40

hvordan virker den ikke, er den fjernet???

Har du prøvet at finde en ny driver til den på hjemmesiden og installer den??

http://www.google.dk/search?sourceid=navclient&ie=UTF-8&rls=GGLD,GGLD:2004-30,GGLD:en&q=Artec+AT12+driver

Kommentar
Fra : Gaardsdal

Dato : 16-12-04 21:46

Den findes i systemegenskaber, men virker ikke.
Kan måske skylles at der ikke findes XP-driver til den.
Har tidligere brugt Win2000 drivere, som har virket til installation af SP2.

Kommentar
Fra : tukols

Dato : 16-12-04 21:51

Jeg ville afinstallere scanneren, for derefter at installere den igen med den samme driver.
Der er jo ikke så meget at miste ved det, da den alligevel ikke virker.

Hilsen tukols

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 16-12-04 21:56

Eller

Køb en ny, de er jo faldet gevaldigt i pris. Ved godt det ikke er svar på spg. men en oplagt julegave til din kone

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 16-12-04 22:06
Kommentar
Fra : olepost

Dato : 16-12-04 22:07

Afinstall SP2 tag en brugerdefineret opdatering og hold dig til sikkerhedopdateringerne.Der ligger en masse i SP2 ,som gør og kan,kollidere med forskl pogrammer.Bla "Samlet Bluetooth-brugerflade og "Let tilgang til trådløs sikkerhed".Du kan, tilpasse dine pogrammer til at køre med SP2 eller du kan tilpasse SP2 til at køre med dine pogrammer

Kommentar
Fra : Gaardsdal

Dato : 16-12-04 22:22

Har lige besluttet at købe en ny scanner, den var jo også ved at være "antik".
Tak for hjælpen anyway.

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 16-12-04 22:24

Husk nu mit Fif........................ julegave til konen Så er det også med at købe en dyr model, de vil jo gerne have store gaver

Accepteret svar
Fra : rotw

Modtaget 110 point
Dato : 16-12-04 22:40

driveren ligger http://info.ultima.com.tw/fae/Service_e/software%20download/Download_scsi_ e.htm XP
men vis du skal have ny scanner og er færdig med dette spørgsmål så luk det venligst

Godkendelse af svar
Fra : Gaardsdal

Dato : 16-12-04 22:54

Tak for svaret rotw.

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 16-12-04 23:07

og så tager man sig til hovedet og overvejer om man gider hjælpe en anden gang.................

Lidt skod at give rotw de P, men pyt, det er jo jul