/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Julegave (mp3 afspillere)
Fra : TheOsirisDK
Vist : 369 gange
10 point
Dato : 16-12-04 19:27

Okey, jeg ved en del om software men når det kommer til hardware er jeg fuldstændig blank.
Min mom mente jeg skulle lave en ønskeseddel, the thing is at jeg simpelthen ingen ønsker har! jeg har det alt for luksoiøst (<spelling?)
men så kom jeg alligeveller på den her: en Mp3 afspiller! the cache: jeg aner virkelig inten om dem, hvad skal man gå efter?
findes der nogen der faktisk virker - til under 500kr? (vil heller ikke ruinere mine folks)

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 16-12-04 19:33

prøv at søge på www.google.dk - bare skriv mp3 - eller includer billig - der er mange lige i den prisklasse

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 16-12-04 19:33

ps... tror jeg så en forleden på www.kelko.com

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 16-12-04 19:34

Jeg har lige købt denne http://www.dvdpriser.dk/Listprices.asp?ID=40302 med 256 MB og det er en julegave. Jeg kender nogle der har haft den med 128 MB og de var meget tilfredse.

Du kan finde andre på www.edbpriser.dk under hardware.

//bentjuul

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 16-12-04 19:34
Kommentar
Fra : jrossing

Dato : 16-12-04 19:47
Accepteret svar
Fra : larsfrohn

Modtaget 10 point
Dato : 17-12-04 08:31

Hej TheOsirisDK

Alle MP3 afspillere er stort set lige gode - det eneste du skal kigge efter er hvilke features de enkelte har, og hvor stor MB plads de har.

F.eks. er Apple den nyeste Ipod Mini på 5 GB - koster også 1670, mens at de fleste til 199 kun er på 128MB = ca. 25/30 numre. a 4MB MP3.

Hvis du kun vil have en MP3 med 128 eller 256 MB plads, så tag den billigste og lev med den, fordi du så alligevel om ca. 1 år vil skifte den ud med en med mere plads, da du så har downloaded mere musik, og at det ikke altid er de numre som du har på den som du vil høre, og så bliver du træt af hele tiden at skulle skifte MP3 filerne ud etc.

Kig evt. i Tyskland da momsen er lavere dernede, og dermed er produktet billigere.

Lars

Godkendelse af svar
Fra : TheOsirisDK

Dato : 17-12-04 12:13

Takker, havde regent med forskel i f.eks musik kvaliteten men okey...
Mp3 - tjek

Kommentar
Fra : TheOsirisDK

Dato : 17-12-04 12:30

just a sec, okey gad ik selv at søge - findes der "remote" headsets? (ei uden ledning)
og BTW: hvis I skulle vælge? (pris vs funktion?)

http://www.elgiganten.dk/is-bin/INTERSHOP.enfinity/eCS/Store/da_DK/-/DKK/El_DisplayProductInformation-Start;sid=dKZqqzTVV3dqq3UXyGmpSjfxlRF_2vZwDEc=?ProductID=A3XD4Qjoji4AAAD_bDT1APQh&CatalogCategoryID=u_PD4Qjo82YAAAD381vAUYFX&filename=productpage_text%2cproducttype_text%2cprodtypes_vartypes_text

http://www.elgiganten.dk/is-bin/INTERSHOP.enfinity/eCS/Store/da_DK/-/DKK/El_DisplayProductInformation-Start;sid=dKZqqzTVV3dqq3UXyGmpSjfxlRF_2vZwDEc=?ProductID=QUvD4QjoR6wAAAEAhES5Rl96&CatalogCategoryID=u_PD4Qjo82YAAAD381vAUYFX&filename=productpage_text%2cproducttype_text%2cprodtypes_vartypes_text

eller
http://www.elgiganten.dk/is-bin/INTERSHOP.enfinity/eCS/Store/da_DK/-/DKK/El_DisplayProductInformation-Start;sid=dKZqqzTVV3dqq3UXyGmpSjfxlRF_2vZwDEc=?ProductID=r7zD4QjocvEAAAD_T2ZrnxxD&CatalogCategoryID=u_PD4Qjo82YAAAD381vAUYFX&filename=productpage_text%2cproducttype_text%2cprodtypes_vartypes_text

Kommentar
Fra : larsfrohn

Dato : 17-12-04 14:41

Prøv evt. at kigger her:

http://www.dvdpriser.dk/Listprices.asp?ID=86306

den er da en 40 kr. billigere inkl. fragten. Men gå ud og tal med dem .- jeg ved at de første Muevo havde problemer med batterierne = max. 2 timers spille, så døde de, og skulle oplades i 12 timer.

Den billige Packard Bell ser ud til at du skal købe headset løst ved siden af, og her skal du checkke prisen på sådan noget, da de enkelte producenters headset ikke passer på hinanden. Mere så du ikke fanges i en blidgyde og skal betale 250 spir for et par headset, fordi Packard Bell synes at det skal de koste.

Du kan ikke på disse billige modeller have bluetooth eller trådløst headset - finden kun til de større = priser over 1800,-

Helfd og lykke med søgningen